با حضور رئیس جمهور صورت می‌گیرد؛

افتتاح چندین طرح نیروگاهی و صنعتی در یزد

چندین طرح عمرانی ، صنعتی و نیروگاهی فردا با حضور رئیس جمهور در استان یزد به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۵۴۱۰۴۲
افتتاح چندین طرح نیروگاهی و صنعتی در یزد

استاندار یزد روز جمعه در گفتگو با واحد مرکزی خبر گفت: در این سفر که ششمین سفر استانی آقای احمدی ن‍‍ژاد رئیس جمهور به یزد محسوب می شود ، چندین طرح در شهرستان های مختلف افتتاح می شود.

فلاح نژاد افزود : در این سفر 1200 واحد مسکن مهر ویلایی طبس ، خط 400 کیلوولت و پست 400 کیلو ولت طبس با صرف 150 میلیارد تومان هزینه افتتاح خواهد شد .

وی گفت : همچنین 13 طرح صنعتی در شهرهای یزد ، صدوق ، اردکان و میبد  شامل چند طرح فولادی  و کاشی و سرامیک و 2 واحد نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت 324 مگا وات با هزینه  530 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

99 کیلومتر بهسازی و بازسازی جاده طبس ، 72 کیلومتر کمربند حلقوی شهرهای اردکان و میبد 1600 طرح کشاورزی شامل آبیاری تحت فشار واحدهای تولیدی دام و طیور و صنایع تبدیل با 1700 نفر فرصت شغلی نیز از جمله طرح هایی است که فردا با حضور رئیس جمهور  در استان یزد به بهره برداری می رسد.

افتتاح گازرسانی به 30 روستای استان و واگذاری 8024 واحد مسکونی مسکن مهر در سطح 11 شهرستان استان یزد به مردم از دیگر طرح هایی است که فردا به بهره برداری می رسد.

فلاح زاده با اشاره به این که هم اکنون 2200 طرح عمرانی و 780 واحد صنعتی در سطح شهرستانهای استان یزد در حال اجرا است ابراز امیدواری کرد این طرح ها نیز بزودی در سطح استان افتتاح شود تا مردم استان از مزایای آن بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها