تدارک صداوسیمای مرکز بوشهر در روز قرآنی استان
16 اسفند ایرانیان مهمان دهکده قرآنی می شوند

تدارک صداوسیمای مرکز بوشهر در روز قرآنی استان

با حضور رئیس جمهور در استان بوشهر صورت می‌گیرد

افتتاح همزمان 4600 طرح عمرانی در روستاهای کشور

با حضور رئیس جمهور در استان بوشهر بیش از چهار هزار و 600 طرح عمرانی در روستاهای کشور به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۴۰۷۲۳
افتتاح همزمان 4600 طرح عمرانی در روستاهای کشور

محمود احمدی‌نژاد صبح پنجشنبه وارد استان بوشهر می‌شود و در اولین برنامه سفر خود به شهرستان دشتی خواهد رفت و در روستای چارک این شهرستان به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس چهار هزار و 623 طرح عمرانی در روستاهای کشور را افتتاح خواهد کرد.

روستای چارک یکی از روستاهای محروم واقع در شهرستان دشتی و در حاشیه کوه‌ منداست که به یمن سادات و غیرسادات خاستگاه مبلغان و عالمان و قاریان و حافظان قرآن بوده است و هم اکنون نوادگان و عموم مردم این روستا قریب به 95 درصد آن‌ها با قرآن آشنا هستند.

در سفر رئیس جمهور به روستای چارک دشتی پنجشنبه هفت طرح عمران روستایی افتتاح می‌شود که این طرح روستایی به ارزش 32 میلیارد و 170 میلیون ریال اجرا شده است.

طرح هادی روستایی به طول هفت کیلومتر، ساخت برج نوری، توسعه فضای سبز، تهیه و نصب تابلو در معابر و خیابان‌های روستا، سطل زباله و پارک محله‌ای، ساخت زمین چمن مصنوعی، اجرای شبکه گازرسانی، راه اندازی ایستگاه تلفن همراه، اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر و شروع عملیات ساختمان دهیاری و بازسازی گلزار شهدای روستا از جمله طرح‌هایی است که فردا با حضور رئیس جمهور در روستای چارک دهکده قرآنی افتتاح می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها