این هفته هم مانند هفته‌های گذشته، برنامه تعدادی از گالری‌ها را برایتان آورده‌ایم تا اگر قصد دارید گالری گردی را در برنامه‌تان قرار دهید از اطلاعات ستون گالری گردی روزنامه جام‌جم استفاده کنید.
کد خبر: ۵۴۰۰۶۱
رنگ و حجم برای پر کردن اوقات فراغت

آرشیو تعلیق در گالری آران

این روزها نمایشگاه انفرادی چیدمان طراحی و مجسمه بکتاش جوانبخت با عنوان آرشیو تعلیق در گالری آران برپا شده است.

جوانبخت در ارتباط با مجموعه آرشیو تعلیق می‌گوید: این مجموعه تصاویری است ثبت‌شده از نقاط معلق که نوعی درهم آمیختگی خاصی را در ذهن متبادر می‌کند.

این نمایشگاه بجز جمعه‌ها تا بیست و پنجم بهمن از ساعت 11 تا 19 در گالری آران واقع در بلوار کریمخان زند، خردمند شمالی، کوچه دی، شماره 12 دایر است.

اعتماد به نباید‌های بی‌هویت

نمایشگاه نقاشی‌های امید معصومی و مجسمه‌های راحله نورآور، بیست و هفتم بهمن در گالری اعتماد افتتاح می‌شود. در کاتالوگ نمایشگاه در توضیح آثار امید معصومی آمده است: آنچه امید معصومی به تصویر می‌کشد، نظام بی‌نظمی و پرآشوبی است که اجزای آن با آزادی تمام نقش بازی کرده و هرچه بیشتر جوشش پنهانی هرج و مرج را بر ما آشکار می‌کند. سربازان جای گرفته بر جای‌جای جغرافیای اثر، بمب‌های در حال سقوط، موشک‌های آماده پرتاب، هواپیماها، هلیکوپترهای دور و نزدیک و... همه و همه در قالبی از بی‌نظمی و چندرنگی، فضایی به وجود می‌آورد که از ذهن نظام‌مند ارتش و جنگ دور شده و هر چه بیشتر به ماهیت واقعی جنگ و عواقب متحمل آن نزدیک می‌شود.

این آثار تا هشتم اسفند همه روزه (بجز دوشنبه‌ها) از ساعت 14 تا 20 در گالری اعتماد به معرض تماشای عموم گذاشته می‌شود.

گالری اعتماد در نیاوران، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان، شماره 4 واقع شده است.

نقابی بر احساسات

نقاشی‌های مریم ابتکار بیست و هفتم بهمن روی دیوار گالری الهه آویخته خواهد شد. عنوان تازه‌ترین آثار ابتکار، ماسک‌ها و بازیچه‌های کاغذی است. او در این آثار ماسک‌ها، چهره‌ها و دست‌ها را به تصویر کشیده است. نقاشی‌های او نمایی از قرار دادن و جابه‌جا‌کردن ماسک‌هایی کاغذی را روی صورت نشان می‌دهند.

این نقاشی‌ها تا هفتم اسفند روی دیوار گالری الهه باقی است. علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 20 از این آثار در گالری الهه واقع در بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، بن‌بست امینی، پلاک 3 دیدن کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها