سومین جشنواره ملی موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی در سالن سینمای استقلال خرم‌آباد به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۳۹۱۵۸
اختتامیه سومین جشنواره ملی موسیقی خنیاگران

اختتامیه سومین جشنواره ملی موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی با تجلیل از عاشیق‌ کوثرعلی شهبازی و سهراب محمدی و علی نعمتی از پیشکسوتان عرصه موسیقی کشورمان به کار خود پایان داد.

حسین شریعت‌نجات معاون سیاسی استانداری لرستان در سخنانی کوتاه اظهار داشت: از اینکه این جشنواره در لرستان برگزار می‌شود خوشحال هستم، استقبال خوب مردم از برگزاری این جشنواره اهمیت موضوع را می‌رساند تا با استفاده از تجربیات و بررسی نقاط قوت و ضعف سال‌های آتی جشنواره‌های بهتری برگزار کنیم.

وی با اشاره به حضور در ایام مبارک دهه فجر گفت: با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی به خوبی می‌توان به شناخت مردم از سیاست‌های داخلی و خارجی اشاره کرد که هنوز به ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی پیشرفت‌های علمی کشورمان را از مهمترین موضوع‌های برجسته انقلاب دانست و گفت: با وجود اینکه ایران اسلامی بحران‌هایی همچون دفاع مقدس و ... را پشت سر گذاشته‌اند می‌بینیم که نسل دوم و سوم انقلاب همچون گذشته از آرمان‌های اسلامی خود دفاع می‌کنند.

معاون سیاسی استانداری لرستان تصریح کرد: امروز هیچ احدی نمی‌تواند آرمان‌های انقلاب را دچار خدشه کند، چرا که مردم این اجازه را نمی‌دهند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از پیشکسوتان عرصه موسیقی بدین شرح تجلیل شد: علی نعمتی مدرس دانشگاه هنر و آهنگساز، عاشیق کوثر علی شهبازی آهنگساز و مؤلف کتاب موسیقی و عضو هیئت‌مدیره خانه موسیقی ایران، سهراب محمدی دوتارنواز پیشکسوت خراسان.

رونمایی از لوح فشرده دومین جشنواره خنیاگران انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های این مراسم اختتامیه بود.

حمیدعسگری به نمایندگی از هیات داوران جشنواره ملی، موسیقی خنیاگران انقلاب اسلامی بیانیه این دوره از جشنواره را قرائت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها