مرد معتاد که در پی توهم ناشی از مصرف مواد مخدر شیشه، گمان می‌برد افراد مسلح به وی حمله کرده‌اند و برای فرار از دست آنها وارد یک نانوایی در شمال غرب تهران شده و در آنجا به خواب رفته بود، از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۳۸۲۷۵
مرد شیشه‌ای به نانوایی پناه برده بود

به گزارش جام‌جم، بامداد یازدهم بهمن امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و خبرداد مرد غریبه‌ای با شکستن شیشه نانوایی همسایه‌اش در شمال غرب تهران، وارد آنجا شده و خوابیده است.

ماموران انتظامی با حضور در محل متوجه شدند، مرد همسایه نانوایی را بسته و مانع از فرار سارق شده است.

دستگیری متهم در نانوایی

به این ترتیب ماموران با ورود به نانوایی مشاهده کردند، همه چیز به‌هم ریخته و در گاوصندوق مغازه نیز نیمه‌باز و خالی است و مرد جوانی در آنجا به خواب رفته است.

آنها با بیدار کردن مرد جوان، علت حضورش را در نانوایی پرسیدند که او ناگهان به سمت ماموران حمله‌ور شد تا بتواند فرار کند اما با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

مرد جوان با انتقال به مرکز پلیس تهران، در بازجویی گفت: سال‌هاست مواد مخدر شیشه مصرف می‌کنم. شب حادثه نیز درپی توهم ناشی از مصرف شیشه ساعت‌ها در خیابان سرگردان بودم و احساس می‌کردم افرادی در تعقیبم هستند و با چاقو و سلاح قصد جانم را دارند. هرچه فرار می‌کردم، مهاجمان دست از تعقیبم برنمی‌داشتند. حتی یکی از آنها قصد داشت به من شلیک کند که با او درگیر شدم و با همان سلاح او را کشتم اما دوباره زنده شد و به زور سلاح را از من گرفت و مرا زخمی کرد که خودم را کشان کشان به یک نانوایی رساندم.

متهم یادآور شد: هرچه در زدم، کسی در را باز نمی‌کرد. سرانجام با تکه‌سنگی، شیشه مغازه را شکستم و آنجا پناه گرفتم و خوابم برد.

بنابراین گزارش، برای مرد معتاد قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از متهم در حالی ادامه دارد که دستور احضار صاحب نانوایی به مرکز پلیس صادر شده است تا با تحقیق از وی، معلوم شود با توجه به باز بودن در گاوصندوق، اموالی از آنجا دزدیده شده است یا خیر؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها