رئیس‌جمهور درباره جزییات اعطای بسته حمایتی شب عید به مردم و جلسات مشترک دولت و مجلس در این ارتباط تصریح کرد: بررسی اهداء کمک بسته حمایتی در این جلسات به اتمام رسیده است و در تلاش برای تامین منابع این کمک و تمهید امور اجرایی آن هستیم و انشاءا... هفته اول اسفند این کمک به مردم ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۷۷۸۴
ارائه بسته حمایتی به مردم در هفته اول اسفند

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی‌نژاد شامگاه (یکشنبه) پس از جلسه هیات دولت در مصاحبه کوتاهی با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که لایحه بودجه چه زمانی برای ارائه به مجلس آماده می‌شود، گفت: تاکنون بیش از 40 تبصره از این لایحه را بررسی و تصویب کرده ایم و به سرعت در حال تصویب بقیه مواد بودجه هستیم و برای اتمام بررسی آن جلسات فوق‌العاده‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که پس از سفر به مصر نیز بررسی جداول بودجه انجام خواهد شد، افزود: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا هر چه سریع‌تر لایحه بودجه برای ارائه به مجلس آماده شود.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا به درخواست نمایندگان بودجه چند دوازدهم نیز به مجلس ارائه خواهد شد، اظهار کرد: وقتی کلیت بودجه مشخص شود دیگر جزییات آن هم مشخص خواهد بود.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره جزییات اعطای بسته حمایتی شب عید به مردم و جلسات مشترک دولت و مجلس در این ارتباط تصریح کرد: بررسی اهداء کمک بسته حمایتی در این جلسات به اتمام رسیده است و در تلاش برای تامین منابع این کمک و تمهید امور اجرایی آن هستیم و انشاءا... هفته اول اسفند این کمک به مردم ارائه خواهد شد.

احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که پس از پیروزی انقلاب اسلامی مقامات بلندپایه ایران به مصر سفر نداشته‌اند، آیا سفر شما به این کشور، سفری خاص خواهد بود؟ خاطرنشان کرد: طبیعتاً این سفر خاص خواهد بود، برنامه‌های این سفر هنوز قطعی نشده اما دیدار و گفت و گو با رسانه‌ها، نخبگان، دانشگاهیان و علما جزء برنامه‌های سفر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
................
-
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
۰
۰
این چیه صدقه است یا حق مردمه؟چرا حالا كه تورم پدر مردم را درآورده به فكر صدقه دادن افتادی؟
باربد
-
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
۰
۰
این بسته ها ی حمایتی رو از هواپیما میندازن بیرون ؟ به چه روزی انداختن مردم رو
رضا
-
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
۰
۰
ما بسته نمیخواهیم . فله ای بدهید خدا خیرتان دهد
سیمین سختكوش
-
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
۰
۰
آقا این چه روزگاری شده بسته حمایتی رو می خوایم چكار كنیم با این چندر غازی كه شما بدین درد مردم درمان نمی شه تورم رو بیارین پایین میوه ی كیلویی 2500 و گوشت كیلویی فلان قدر رو با این بسته حمایت می شه خرید تخمه شده كیلو 15000 تومان
مهدی
-
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
۰
۰
طراحی جدید سایتتون اصلا خوب نیست دو ساعت طول كشید ضمیمه كلیك رو پیدا كنم یه كم ساده‌ترش كنید
lida
-
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
۰
۰
اصلا طراحی جدیدتون جالب نیست .

نیازمندی ها