رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک کامیون در آزاد راه امیر کبیر کاشان خبر داد و گفت:پنج میلیون و 651 هزار تومان جریمه سوابق تخلفات موجودی در پرونده این کامیون است.
کد خبر: ۵۳۶۷۵۴
توقیف کامیون با 5 میلیون تومان جریمه

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ علی نیکبخت گفت:ماموران واحد گشت پلیس راه کاشان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه امیرکبیر استان، کامیون بنز متخلف را در این محور متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی سوابق تخلفات رانندگی این کامیون مشخص شد این خودرو دارای 56 میلیون و 510 هزار ریال معادل پنج میلیون و 651 هزار تومان جریمه می باشد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: به همین جهت برابر ماده 8 قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی پلیس راهور ناجا خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ پلیس راه استان منتقل شد.

سرهنگ نیکبخت اعمال جریمه از سوی پلیس راه ، یکی از روش های بازدارنده در کاهش تلفات و تصادفات جاده ای دانست و خاطر نشان کرد:پلیس هرگز راضی به جریمه کردن رانندگان نیست.امیدواریم رانندگان قوانین و مقررات را به شکل مطلوب رعایت کنند تا شاهد اینگونه جریمه ها و یا به تبع آن حوادث دلخراش برای خود و دیگران نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها