وانت پیکانی که از جاده ابرده به سمت مشهد با سرعت جنون‌آمیز در حرکت بود، پس از برخورد با هفت دستگاه خودروی سواری در تعقیب و گریز پلیس و برخورد با جدول حاشیه بلوار بر اثر واژگونی از حرکت باز ایستاد.
کد خبر: ۵۲۵۹۸۱

به گزارش پایگاه خبری پلیس، شب گذشته ماموران انتظامی بخش شاندیز شهرستان بینالود با دریافت خبری مبنی بر رانندگی خطرناک یک دستگاه خودروی وانت، بلافاصله به محل اعزام شدند.در تحقیقات معلوم شد وانت پیکانی که از جاده ابرده به سمت مشهد با سرعت جنون‌آمیز در حرکت بود، پس از برخورد با هفت دستگاه خودروی سواری، در تعقیب و گریز پلیس و برخورد با جدول حاشیه بلوار واژگون و متوقف شده است.راننده وانت در پی این حادثه با دیدن خودروی ماموران متواری شد و ماموران به تعقیب متهم پرداختند.

این خودرو پس از طی مسافتی بر اثر برخورد با جدول حاشیه بلوار واژگون و سرنشین چهل‌ودو ساله آن به نام حسین که در این حادثه صدمه‌ای ندیده، از سوی پلیس دستگیر شد.

پلیس در تحقیقات متوجه شد این فرد پس از مصرف ده عدد قرص دچار این حالت شده که بلافاصله به اورژانس اعزام شد.با شکایت شاکیان، پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شد و موضوع در دست رسیدگی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها