نشست خبری فرمانده انتظامی فارس

سارق 20 ساله کودک 13 ساله را ربود!

آدم رباها برای آزادی کودک 7 ساله، در خواست چند صد میلیونی داشتند

گروگانگیری یک هفته‌ای کودک 7 ساله

فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان هفت ساله‌ای که یک هفته در گروگان آدم‌رباها در شیراز بود، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار سجادیان در نشست خبری درباره عملیات آزادسازی گروگان هفت‌ساله در شهرستان فسای استان فارس گفت: نوزدهم مرداد این پسربچه هفت‌ساله برای خرید از منزلش در شیراز خارج شد و پس از این‌که خانواده‌اش متوجه غیبت طولانی وی شدند، موضوع را به کلانتری اطلاع دادند.
کد خبر: ۴۹۶۲۹۶

وی افزود: در این ارتباط ماموران آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و معلوم شد انگیزه این آدم‌ربایی، اخاذی چند صدمیلیونی از خانواده کودک هفت ساله است.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به این‌که آدم‌رباها در ادامه پول زیادی از خانواده فرد ربوده شده تقاضا کردند، گفت: سه روز بعد، گروگانگیران شناسایی شدند و ماموران دریافتند هویت آنها ساختگی و تبهکاران از مدارک جعلی استفاده می‌کنند؛ لذا در مرحله بعدی هویت اصلی دو نفر از آدم‌ربایان شناسایی شد.سردار سجادیان تصریح کرد: در ادامه تحقیقات محل اختفای گروگانگیرها شناسایی شد و ماموران همه تلاش خود را به کار بستند تا کودک ربوده شده سالم به آغوش خانواده‌اش بازگردد.

وی با اشاره به این‌که با استفاده از روش‌های اطلاعاتی محل سکونت این سه آدم‌ربا شناسایی شد، بیان کرد: این افراد اهل شهرستان فسا بوده که دو برادر و یک پسرعمه هستند.

فرمانده انتظامی فارس افزود: این افراد یک هفته پس از آدم‌ربایی حوالی ظهر پنجشنبه دستگیر و عرفان هفت‌ساله،‌ کودک ربوده شده در شهرستان فسا آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

سردار سجادیان در پایان با هشدار به تبهکاران گفت: پلیس فارس مقتدرانه با عوامل ناامنی در هر جای استان برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد متخلفان و مجرمان به مقاصد شوم و پلید خود دست یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها