افرادی که پس از سرقت خودرو از تهران و انتقال آنها به کرج و شهرهای اطراف تهران اقدام به سرقت از ساختمان های نیمه کاره می کردند، با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کرج دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۹۵۴۶۶

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر اینکه لحظاتی پیش افرادی با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان مقادیر زیادی میلگرد از ساختمان نیمه کاره ای که وی کارفرمای آن می باشد به سرقت برده و متواری شده اند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 23 فردیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر اعزام و از طریق شاهدان حادثه اطلاعاتی را در خصوص شماره پلاک خودرو و مشخصات ظاهری سارقان دریافت کرده و جهت جلوگیری از فرار سارقان با اجرای طرح مهار و کنترل خودروهای عبوری در منطقه مورد نظر و گشت زنی در اطراف محل سرقت در نهایت پس از گذشت مدتی ، خودروی مورد نظر را که حامل بار میلگرد بود در یکی از خیابانها مشاهده کردند.

سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان اظهارداشت: سرنشینان خودرو نیسان به محض مشاهده ماموران با سرعت زیاد و انجام حرکات مارپیچ به سمت جاده ملارد اقدام به فرار کردند اما در تعقیب و گریز ماموران پس از برخورد با موانع کنار جاده متوقف شدند.

ماموران پس از توقف خودرو ، هر دو سر نشین آن را دستگیر و از آنجایی که متهمان بر اثر تصادف دچار مصدومیت شده بودند جهت درمان به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: متهمان پس از سپری شدن مراحل درمان و مداوا به کلانتری منتقل و در بازجویی های ماموران ضمن پذیرفتن سرقت میلگردها، به چندین فقره سرقت لوازم از ساختمان های نیمه کاره و پرو‍‍ژهای در حال ساخت اعتراف کرده و اذعان داشتند که با سرقت خودروهای باری از قبیل نیسان و... از تهران و انتقال خودروها به شهرهای اطراف، در ساعت های اولیه صبح و نیمه شب ها اقدام به سرقت میلگرد و لوازم ساختمانی از ساختمانهای نیمه کاره می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه تا کنون تعدادی از مالباختگان و محل های سرقت شناسایی شده اند، افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها