عضو نهاد پدران آسمانی کشور از برگزاری همایش بزرگ فرزندان شاهد سراسر کشور در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۰۷۹

"اسماعیل خدایی" شب گذشته در جمع خبرنگاران اعلام کرد: همایش فرزندان شاهد کشور با حضور مسئولان کشوری و استانی در زنجان برگزار می‌شود.

وی از اعزام 150 فرزند شهید به مرقد مطهر امام خمینی(ره) در سال جاری خبر داد و افزود: به دلیل عدم هماهنگی با ستاد ارتحال امام خمینی(ره) این افراد همزمان با 14خرداد در تهران حضور نمی‌یابند.

عضو نهاد پدران آسمانی کشور با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام این افراد در ماه‌‌های آینده انجام شده است، افزود: همزمان با فرزندان شاهد سراسر کشور، فرزندان شهدای استان زنجان نیز در این مراسم حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه ایجاد انسجام بین فرزندان شاهد از دیگر اهداف تشکل این نهاد است، افزود: شناسایی فرزندان شهدا، جذب و خدمات‌رسانی به این افراد به عنوان خادمان شهدا از دیگر اهداف تشکل این نهاد محسوب می‌شود.

عضو نهاد پدران آسمانی کشور ادامه داد: نهاد پدران آسمانی کشور پس از نهاد بسیج به عنوان فراگیرترین نهاد ارتباطی محسوب می‌شود که با همه فرزندان شهدا حتی در مناطق دور افتاده ارتباط برقرار می‌کند.

وی با بیان اینکه استقبال از سوی فرزندان شاهد برای برگزاری جشن پدران آسمانی رو به گسترش است، افزود: حمایت‌های مادی و معنوی از برگزاری این جشن صورت می‌گیرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها