مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از تبدیل بندر خرمشهر به قطب گردشگری جنگ در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۳۱۳

"پرویز پورفرخی" مدیر‌کل میراث فرهنگی استان خوزستان با بیان این مطلب که بندر خرمشهر یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود از برنامه‌ریزی برای تبدیل این بندر به قطب گردشگری جنگ خبر داد و گفت: سالانه تعداد زیادی از مسافران ورودی به خرمشهر از آثار به جامانده از هشت سال دفاع مقدس دیدن می‌کنند که همین امر ظرفیت تبدیل این منطقه به قطب گردشگری جنگ را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به حضور چشمگیر گردشگران به‌ویژه در فصول زمستان و بهار برای دیدن جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی بندر خرمشهر تصریح کرد: هر سال در ایام نوروز تعداد زیادی قایق تفریحی در بندرخرمشهر به گردشگران خدمات عرضه می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری خوزستان مقاومت این بندر و آزادسازی آن در روز سوم خرداد را یکی از مهم‌ترین نقاط عطف گردشگری بندر خرمشهر عنوان کرد و اظهار داشت: در فصل بهار به‌خصوص خردادماه به دلیل گرامیداشت سوم خرداد، گردشگران زیادی به این بندر سفر می‌کنند.

این مقام مسوول تصریح کرد: گردشگری جنگ یکی از محورهای مهم توسعه گردشگری در استان خوزستان محسوب می‌شود و بندر خرمشهر می‌تواند قطب اصلی گردشگری جنگ محسوب شود.(میراث آریا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها