ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان شرکت کاغذی کاریابی را با 81 شاکی پلمپ کردند.
کد خبر: ۴۷۵۳۷۲

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت تحت عنوان کاریابی که با منتشر کردن آگهی های استخدامی اقدام به دریافت مبالغی از شهروندان تحت عناوین هزینه ثبت نام و هزینه شرکت در آزمون، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های بیشتر در خصوص این شرکت کاریابی مشخص شد متصدی این شرکت به بهانه استخدام و کاریابی برای مراجعان مبالغی از آنان اخذ و در قبال آن قول استخدام می داد.

سرهنگ حسین حسین زاده تصریح کرد: تحقیقات حاکی از آن بود هیچ یک از مراجعان این شرکت حتی با گذشت چند ماه از مراجعه و ثبت نام در جایی شاغل نشده اند و اقدامی خاصی نیز از طرف این شرکت صورت نگرفته است.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با هماهنگی مقام قضایی اکیپ مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس با مراجعه به محل شرکت، اسناد و مدارک و مجوزهای لازم در خصوص فعالیت این شرکت را مطالبه کردند و در بررسی ها و تحقیقات انجام گرفته مشخص شد این شرکت هیچگونه مجوزی از مراجع ذی ربط در خصوص فعالیت های خود اخذ نکرده و به صورت غیرقانونی و غیرمجاز در این زمینه فعالیت کرده است.

وی افزود:با روشن شدن این موضوع متصدی این شرکت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و با پیگیری ماموران، 81 نفر از شاکیانی که با همین شیوه در دام این شرکت افتاده بودند شناسایی و به طرح شکایت خود پرداختند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد و شرکت کذایی وی نیز پلمپ شد.

سرهنگ حسین زاده به شهروندان توصیه کرد: چاپ آگهی در مطبوعات استانی و سراسری دلیل بر فعالیت قانونی و مجاز شرکت ها و موسسات نیست لذا شهروندان با انجام استعلام های مختلف از قانونی بودن فعالیت شرکت ها و موسسات مورد نیاز خود مطلع شوند تا از این طریق از کلاهبرداری و مورد سوء استفاده قرار گرفتن توسط افراد شیاد و سود جو پیشگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها