ماموران کلانتری 163 ولنجک بامداد امروز موفق به دستگیری یک سارق اماکن خصوصی و عمومی شده و اموال مسروقه را به مالباخته بازپس دادند.
کد خبر: ۴۵۵۵۰۶

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رییس کلانتری 163 ولنجک از دستگیری یکی از سارقان سابقه دار منازل شهروندان شمال تهرانی خبر داد.

سرگرد جواد یاسینی گفت: نیمه شب گذشته یکی از ساکنان محدوده خیابان ولیعصر (عج)، با مراجعه به ماموران کلانتری 163 ولنجک از دستبردی که به منزل زده شده بود خبر داد.

وی افزود: این مرد در گزارش خود به پلیس عنوان داشت که نیمه های شب متوجه شده است که فردی وارد منزلش شده و تعدادی لوازم منزل وی را جمع آوری کرده و با خود به خارج از خانه را به سرقت برده است.

سرگرد یاسینی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و بلافاصله محدوده مذکور مورد محاصره و تحقیق قرار گرفت که طی آن یک خودروی وانت که مقادیری اثاثیه و وسایل منزل در آن بود، مورد ظن و شک ماموران قرار گرفت.

رییس کلانتری 163 ولنجک تصریح کرد: در بازرسی محموله بار این خودرو مقادیری از لوازم خانگی و اثاثیه ای وجود داشت که ظن ماموران را در مسروقه بودن آنها برانگیخت بر همین اساس تحقیقات برای شناسایی صاحب یا صاحبان آن ادامه یافت تا اینکه بامداد امروز این تحقیقات نتیجه داده و ماموران موفق به شناسایی صاحب خودروی وانت شدند.

وی اظهار داشت: جریان از این قرار بود که ماموران دورادور خودروی وانت را تحت نظر قرار دادند تا اینکه فردی که تعدادی وسایل همراه خود داشت به خودرو نزدیک شد و با توجه به اینکه حدس زده می شد این فرد همان سارق باشد، توسط ماموران بازداشت و برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی تشریح کرد: با انتقال این فرد به کلانتری تحقیقات از وی آغاز و متهم به جرم خود مبنی بر سرقت اموال و اساس منازل شمال تهران اعتراف و برای ادامه تحقیقات به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد.

سرگرد یاسینی با اشاره به این موضوع که مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفته و برای انجام مراحل اداری به کلانتری دعوت شدند، گفت: اموال توقیف شده از سارق مذکور با شناسایی مالباختگان به آنها بازپس داده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها