مرد رمالی که تحت عنوان بخت‌گشایی ، حل مشکلات و دور کردن ارواح و اجنه از خانه‌ها در شهرستان اراک از مردم کلاهبرداری می‌کرد ، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۹۳۳۵۰

به گزارش «جام‌جم»، راز فعالیت مرد رمال هنگامی فاش شد که هفته گذشته زنی به اداره اطلاعات ـ امنیت شهرستان اراک مراجعه و از وی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. شاکی به پلیس گفت: من با شوهرم اختلاف داشتم و می‌خواستم از او طلاق بگیرم. یک روز دوستم وقتی از وضعیت زندگی‌ام باخبر شد، از من خواست برای حل این مشکل به یک رمال مراجعه کنم.

شاکی افزود: وقتی دوستم گفت نسخه‌های خوشبختی مرد رمال باعث رفع مشکلات زندگی خواهرش شده، به خانه مرد رمال رفتم.

شاکی با اشاره به کلاهبرداری میلیونی مرد رمال گفت: در اولین ملاقاتم با مرد رمال بابت 2 نسخه خوشبختی 500 هزار تومان پرداختم و طبق دستور وی عمل کردم.

نسخه دروغین برای دور کردن ارواح از شوهر

وی یادآور شد: در ادامه مرد رمال ادعا کرد ارواح در وجود شوهرم رخنه کرده و این طلسم باید شکسته شود، در غیر این صورت یک هفته بعد شوهرم فلج می‌شود و ارواح با رخنه در وجود من، جان مرا نیز می‌گیرند.

شاکی افزود: با شنیدن این حرف‌ها، وحشت سراپای وجودم را گرفت و عاجزانه از او تقاضای کمک کردم. مرد رمال نیز بابت دور کردن ارواح و نحسی از زندگی‌ام 600 هزار تومان دیگر پول گرفت.

شاکی ادامه داد: او یک قفل و کلید به من داد و خواست موقع خواب آن را زیر بالشم بگذارم و صبح‌ها نیز آن را داخل لیوان آب بریزیم و آبش را بنوشم.

شاکی تصریح کرد: 2 هفته‌ای طبق این دستور عمل کردم ولی وضعیت زندگی‌ام بهتر که نشد، بدتر هم شد.

به خانه رمال رفتم، اما خبری از او نبود و از آنجا نقل مکان کرده بود. این گونه بود که متوجه شیادی مرد رمال شدم.

با این شکایت، تحقیقات پلیس برای دستگیری رمال حیله‌گر آغاز شد تا این که زنان و مردان دیگری هم با حضور در اداره اطلاعات ـ امنیت شهرستان اراک از رمال شیاد شکایت کردند.

ماموران پس از چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری در جستجوی وی بودند تا این که اوایل همین هفته مطلع شدند رمال فراری با اجاره‌ خانه‌ای در شهرک هجرت شهرستان اراک به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد.

دستگیری متهم فراری و کشف وسایل رمالی از وی

به این ترتیب ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه رمال شدند و متهم را که در زیرزمین خانه پنهان شده بود، دستگیر کردند. در بازرسی از خانه نیز 7 جلد کتاب رمالی و احضار ارواح به زبان‌های هندی و پاکستانی و تعدادی نسخه نوشته شده، ده‌ها مهره‌مار، کلید، قفل و نعل اسب کشف و ضبط شد.

با انتقال مرد رمال به اداره اطلاعات ـ امنیت شهرستان اراک وی در بازجویی به کلاهبرداری در مدت 3 سال از مردم اعتراف کرد.

زنگ خطری برای مردم

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره گفت: مرد رمال با قرار قانونی در زندان به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد. سرهنگ رفیعی ضمن هشدار به شهروندان، از آنها خواست از مراجعه به زنان و مردان رمال جدا خودداری کنند؛ چرا که این افراد باعث فروپاشی خانواده‌ها می‌شوند و فقط قصد کلاهبرداری دارند. افراد رمال نیز آگاه باشند با آنها قاطعانه برخورد می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها