کارشناسان راهنمایی و رانندگی ناتوانی راننده زن را علت این حادثه اعلام کردند

مرگ 3 دانش آموز شیرازی در یک تصادف خونین

برخورد یک دستگاه خودروی سواری با سرویس مدرسه پسرانه، مرگ 3 دانش‌آموز و راننده سرویس مدرسه را رقم زد.سرهنگ مهرایی، رئیس پلیس ترافیک شهری درباره تصادف مرگبار بلوار چمران در شیراز به ایسنا گفت: روز شنبه یک دستگاه سواری فولکس گل در شمال به جنوب بلوار شهید چمران با خودرویی برخورد می‌کند به طوری که سواری گل به لاین روبه‌رو پرتاب می‌شود. وی ادامه داد: خودروی گل پس از پرت شدن روی یک دستگاه خودروی پراید که سرویس مدرسه بود، سقوط می‌کند.رئیس پلیس ترافیک شهری تصریح کرد: در این حادثه راننده سرویس مدرسه در صحنه جان باخت و 2 نفر از سرنشینان این خودرو که دانش‌آموزان پایه راهنمایی بودند، بر اثر شدت جراحات در حین انتقال به بیمارستان فوت کردند.
کد خبر: ۳۷۷۴۹۴

وی با بیان این که در این حادثه وجود گاردریل می‌توانست موثر باشد، اظهار کرد: شهرداری شیراز می‌توانست با کاشت فضای سبز و نصب گاردریل در این بلوار از شدت حادثه بکاهد.

محمدرضا رستگار، مدیر روابط عمومی اورژانس نیز در ارتباط با این حادثه گفت: یکی از مصدومان بهبود یافته و یکی دیگر از دانش‌آموزان مصدوم دیروز (یکشنبه)‌ فوت کرده است.

سرهنگ حجازی، رئیس پلیس راهور شیراز نیز علت این حادثه را سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام و عنوان کرد راننده زن خودروی گل که از شرق به غرب بلوار چمران در حال تردد بوده، به دلیل سرعت بالا نتوانسته خودرو را کنترل کند و نهایتا با عبور از لبه‌های بلوار چمران در مسیر مخالف به سقف خودروی سرویس مدرسه برخورد می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها