سرقت جهت تامین مخارج اعتیاد

سارقان ساختمان های نیمه کاره دستگیر شدند

افرادی که اقدام به سرقت منازل و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان اردبیل می‌کردند ، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۶۹۳۷۳

به گزارش ایسنا، سرهنگ عالیزاده ـ رییس پلیس آگاهی استان اردبیل ـ در توضیح این خبر، گفت: در پی شکایات متعدد شهروندان اردبیلی مبنی بر سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره بلافاصله اکیپی از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فعالیت خود را آغاز کردند.

کارآگاهان با انجام تحقیقات و بررسی صحنه‌های جرم و تطبیق آن‌ها با شیوه و شگرد سارقان به دو سارق سابقه دار و حرفه‌ای به نام‌های «ناصر ـ م» و «ناصر ـ د» مظنون، لذا با انجام اقدامات اطلاعاتی و استفاده از اطلاعات مردمی محل اختفای متهمان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

عالیزاده تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهمان علیرغم انکار‌های اولیه، با توجه به شواهد و مستندات موجود به بزه خویش اعتراف و گفتند با این شیوه و شگرد طی ده‌ها فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و منزل اقرار و اموال سرقتی را به مالخری به هویت معلوم می‌فروختیم.

در نهایت پس از بازسازی کلیه صحنه‌های سرقت، متهمان به همراه پرونده‌ به دادسرا معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند و همچنین تلاش جهت دستگیری مالخران با جدیت ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها