متهمان با ضربات چاقو 2 دختر جوان را مجروح و سپس مورد آزار و اذیت قرار داده بودند

نشان عقاب بر بازوی 4 متجاوز شیطان‌صفت

4 متهم شرور که در پوشش باند موسوم به عقاب‌ها با ربودن 2 دختر جوان آنها را پس از مجروح کردن مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند. به گزارش «جام‌جم»، در آخرین روزهای اسفند سال گذشته 2 دختر جوان با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی از 2 سرنشین یک دستگاه خودروی پراید مشکی به اتهام ربودن و انتقال آنها به یک باغ در خارج از تهران شکایت کردند.
کد خبر: ۳۵۷۶۰۹

 2 دختر شاکی در شکایت خود تصریح کردند، وقتی به عنوان مسافر سوار خودرو شدیم، چند متر جلوتر مرد جوان دیگری به عنوان مسافر سوار خودرو شد و دقایقی بعد آنها با چاقو ما را مجروح و به باغی در خارج از تهران منتقل کردند و به اتفاق 2 نفر دیگر که انتظار راننده و سرنشین را می‌کشیدند، ما را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

نقش عقاب

در پی این شکایت دستور قضایی برای پیگیری و تحقیقات به اداره 16 پلیس آگاهی ارجاع شد و 2 دختر جوان در تحقیقات عنوان کردند، هر 4 متهم روی بازوی خود نقش عقاب خالکوبی کرده بودند. با به دست آمدن این سرنخ، ماموران با بررسی سوابق متهمان سابقه‌دار که دارای خالکوبی روی بازوی سمت راست خود بودند، موفق به شناسایی 2 نفر از متجاوزان به نام‌های مهدی (25 ساله)‌ و حامد (24 ساله)‌ شدند.

شاکیان پرونده پس از مشاهده تصویر 2 متهم، عنوان کردند آنها همان تبهکارانی هستندکه ما را ربوده بودند. در پی شناسایی این تبهکاران، ماموران پلیس آگاهی 3 شرور تحت تعقیب را یکی پس از دیگری شناسایی و دستگیر کردند که آنها در بازجویی به ربودن 2 دختر جوان و مجروح کردن و آزار و اذیت آنها اعتراف کردند. پس از اعترافات این 3 متهم شرور، به ماموران اطلاع رسید چهارمین متهم نیز در نزاعی در جنوب غرب تهران با قمه چند نفر را مجروح کرده و پس از دستگیری با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

با انتقال چهارمین متهم به اداره 16 پلیس آگاهی، وی نیز به ربودن 2 دختر جوان و آزار و اذیت آنها اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها