فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق در استان آذربایجان‌شرقی گفت: به علت اختلاف خانوادگی، مادرشوهر عروسش را در اتاق حبس کرد و آتش زد.
کد خبر: ۳۵۱۵۶۵
محمد شعفی به فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان چاراویماق موفق شدند زن 25 ساله را از میان شعله‌های آتش نجات دهند و عامل اصلی آتش‌سوزی را دستگیر کنند.

وی اضافه کرد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش‌سوزی در یکی از منازل در اطراف این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

شعفی ادامه داد: ماموران به محض رسیدن به محل مشاهده کردند بر اثر آتش‌سوزی در داخل خانه خانمی 25 ساله بشدت مصدوم شده است که بلافاصله با کمک اهالی محل آتش مهار شد و فرد مصدوم با هماهنگی عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق تصریح کرد: زن جوان در تحقیقات علت وقوع حادثه را اختلاف خانوادگی با مادرشوهر خود اعلام و اظهار کرده مادر شوهرش به همراه خواهرشوهرش به تحریک شوهرش، وی را در اتاق حبس کرده و آتش زد‌ند.

شعفی گفت: با تشکیل پرونده در این ارتباط، هر سه نفر برای بازجویی به کلانتری محل انتقال یافتند. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها