نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از اختصاص یک هزار و 200 میلیارد ریال به دهیاری‌های کشور در بودجه امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۸۸۲

به گزارش فارس از آذرشهر، علیرضا منادی عصر امروز در همایش شوراهای اسلامی شهرستان آذرشهر گفت: اجرای برنامه چشم‌انداز سند 20 ساله مهم‌ترین اولویت مجلس هشتم است.

وی افزود: دولتی بودن اقتصاد برای کشور آفت است و باید به سمت و سوی خصوصی سازی حرکت کنیم تا به توسعه و پیشرفت‌های مطلوب دست بیابیم.

عضو شورای عالی اجرای اصل 44 قانون اساسی تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند در روند خصوصی سازی باید مراقب افراد سو استفاده کننده و فرصت طلب بود تا نتوانند به خاطر آشنایی با گریزگاه‌‌های قانونی اقتصاد کشور را خدشه‌دار کنند.

وی همچنین از اختصاص یک هزار و 200 میلیارد ریال به دهیاری‌های کشور در بودجه امسال خبر داد و اظهار داشت: در این راستا مبلغ 30 میلیون ریال به هر دهیاری استان آذربایجان شرقی اختصاص یافته است.

منادی از تصویب قانون ارتقای روستاهای بالای حدود 4 هزار نفر به شهر خبر داد و گفت: بر همین اساس روستاهای شیرامین، قاضی جهان و تیمورلو در شهرستان آذرشهر نیز به شهر تبدیل می‌شوند.

نماینده مردم تبریز با اشاره به اینکه ایران اسلامی در آستانه تحول عظیمی از نظر اقتصادی است، افزود: نقش رسانه‌ها در این موارد بسیار تاثیرگذار است زیرا با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دقیق و سریع می‌توانند بسترهای لازم را فراهم کنند.

وی همچنین ظرفیت موجود در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان را بسیار زیاد ارزیابی کرد و اظهار داشت: هر یک از این شوراها با توجه به تاثیرگذاری که در شهرها و روستاهای خود دارند، زمینه جلب مشارکت مردمی را بیش از پیش فراهم آورده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها