نماینده شهرستان‌های سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی گفت: تا سه ماه دیگر از آزادراه مشهد ـ تهران به بهره‌برداری می رسد.
کد خبر: ۳۲۴۸۷۸

به گزارش مهر، علی بروغنی شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با جمعی از مسئولان سبزوار افزود: علاوه بر بودجه‌های اختصاصی جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی، مبلغ 5 میلیارد تومان استانداری از بودجه‌های استان به بخش کشاورزی کمک شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: همت مضاعف و کار مضاعف این است که انسان خود را به صفات انسانی و الهی برساند و مسلح شود.

وی تاکید کرد: اتصال راه‌آهن سبزوار به شبکه سراسری ریلی کشور و آزاد راه مشهد - تهران از جمله اقداماتی است که انشاءالله اجرایی شده است.

نماینده مردم سبزوار اذعان داشت: در بحث آزادراه مشهد به تهران با توجه به متقبل شدن 50 درصد از هزینه‌های این پروژه توسط وزارت راه، 30 درصد توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) و 20 درصد باقی مانده نیز توسط بانک ملی به بهره‌برداری می رسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: بحث اتصال راه‌آهن سبزوار به شبکه سراسری ریلی کشور با توجه اختصاص ردیف بودجه مستقل ظرف مدت چهار سال آینده این پروژه به اتمام خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها