رئیس فراکسیون مدیریت بحران کشور در مجلس از اختصاص 900 میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی و احیای تالابهای صومعه سرا، بندر انزلی و کیاشهر در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۴۸۹

به گزارش مهر در رشت، سید کاظم دلخوش اباتری عصر چهارشنبه در جمع مدیران استان با اعلام اینکه این میزان اعتبار در سفر دوم ریاست جمهوری به گیلان پیش بینی شده است، افزود: تاکنون بخشی از این اعتبارات تامین و حدود 100 میلیارد ریال نیز در اختیار گذاشته شده است.

وی همچنین با بیان اینکه لایروبی و احیای تالاب خود باعث جلوگیری از سیل خواهد شد، اظهارداشت: طی دو سال گذشته به همت مسئولان شهرستان صومعه سرا شش مسیر رودخانه ای با بیل های شناور و زنجیری لایروبی به سمت تالاب این منطقه انجام شده است.

نماینده مردم صومعه سرا در ادامه از افزایش تعرفه واردات محصولات کشاورزی خبرداد و افزود: به منظور حمایت از شالیکاران شمال کشور تعرفه واردات محصولات کشاورزی از جمله برنج 45 درصد افزایش یافت که با اجرای این مصوبه واردات برنج کاهش می یابد و برنج گیلان و مازندران مجددا رونق پیدا می کند.

دلخوش یاد آورشد:  اعتبارات عمرانی کشور نیز در بودجه امسال با حدود دو برابر افزایش به 350 هزار میلیارد ریال رسید که مسئولان باید با استفاده بهینه از این منابع ملی برای خدمت به مردم تلاش مضاعف داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها