مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان از افتتاح 99 پروژه آموزشی با 222 کلاس درس با هزینه ای بالغ بر 210 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۲۹۵

به گزارش مهر ، محمدرضا نومسلمان بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از مجتمع آموزشی شبانه روزی حضرت رقیه (س) منطقه کورین شهرستان زاهدان که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان افتتاح شد با اعلام این خبر اظهار داشت: تنها در دولت نهم و دهم دو هزار میلیارد ریال پروژه آموزشی احداث و به بهره برداری رسید که حذف مدارس کپری نمونه ای از آن است.

«نومسلمان» افزود: این مجتمع آموزشی شبانه روزی که امروز در منطقه کورین زاهدان به بهره برداری رسید، در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و سه هزار و 500 مترمربع زیربنا شامل 26 کلاس درس، سالن ورزشی ، خوابگاه و سلف سرویس است که با هزینه ای معادل 20 میلیارد ریال احداث شده است.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این واحد آموزشی از این پس دختران منطقه محروم و دور افتاده بخش های نصرت آباد و کورین در شعاع 100 کیلومتری می توانند از مزایای آموزشی، خوابگاه و تغذیه رایگان بهره مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها