زوج ناباروری که در قبال پرداخت 6‌میلیون تومان پول به یک زن کودک‌ربا ، نوزادی را از او خریداری کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۰۴۶۲۵

به گزارش «جام‌جم»، 7 دی‌ماه امسال مردی با مراجعه به اداره آگاهی شهرستان خرم‌آباد، از ربوده شدن فرزندش در یکی از بیمارستان‌های شهر خبر داد.

مرد شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: 2 روز پیش، همسرم را برای زایمان به یکی از بیمارستان‌های شهر خرم‌آباد بردم و پس از به دنیا آمدن پسرمان و دیدن او، به قصد انجام کاری از بیمارستان خارج شدم. 3 ساعت بعد وقتی برای بردن همسر و فرزندم به بیمارستان بازگشتم، متوجه شدم فرزندمان را ربوده‌اند.

شاکی اضافه کرد: موضوع را به مسوولان بیمارستان اطلاع داده و به کمک ماموران حراست بیمارستان، به جستجوی فرزندم پرداختیم ولی خبری از او نبود.

پس از شکایت این مرد، پرونده‌ای تشکیل شد و کارآگاهان اداره آدم‌ربایی پلیس آگاهی شهرستان خرم‌آباد، تحقیقات ویژه‌ای را در این خصوص آغاز کردند و با عزیمت به بیمارستان، به تحقیق از کارمندان و پرستاران پرداختند که معلوم شد آنها متوجه ربوده شدن نوزاد نشده‌اند.

تماس یک شهروند، راز گشود

در حالی که تحقیقات پلیسی برای یافتن این نوزاد ادامه داشت، فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و عنوان کرد؛ یکی از همسایه‌های محل سکونتش نابارور بوده، ولی اکنون چند روزی است کودکی را به خانه آورده‌اند و از او نگهداری می‌کنند.پس از این تماس مردمی، ماموران که احتمال می‌دادند مساله مربوط به همان نوزاد ربوده‌شده باشد، با هماهنگی قضایی دوشنبه گذشته به خانه آنها در یکی از محله‌های جنوبی شهرستان خرم‌آباد رفتند و در بازرسی از این محل، پسر 10 روزه‌ای را پیدا کردند.

به این ترتیب، زوج صاحبخانه به همراه نوزاد 10 روزه به اداره پلیس انتقال یافتند که در همین موقع والدین نوزاد گمشده به محض مشاهده، فرزند خود را شناختند.با مشخص شدن این موضوع، زوج جوان مورد بازجویی قرار گرفتند و ادعا کردند که کودک را با پرداخت 6 میلیون تومان خریداری کرده‌اند.

انکار به ربودن نوزاد

زن متهم در اظهاراتش به پلیس گفت: من و شوهرم پس از سال‌ها زندگی مشترک، صاحب فرزندی نمی‌شدیم و درمان هم بی‌فایده بود.یک روز که برای وضعیت درمانم به یکی از بیمارستان‌های شهرستان رفته بودم، با زنی آشنا شدم که ادعا می‌کرد در مرکز ناباروری شهرستان اصفهان کار می‌کند و با خانواده‌ای آشنایی دارد که تمایل به نگهداری فرزند خود ندارند و می‌خواهند از هم جدا شوند و او می‌تواند فرزند آنها را برای ما بیاورد تا از او نگهداری کنیم.

متهم ادامه داد: ابتدا قبول نمی‌کردم تا این‌که موضوع را با شوهرم در میان گذاشتم و پس از چند روز گفتگو قرار شد در قبال دریافت نوزاد از این زن،‌ مبلغی به او بپردازیم تا به خانواده نوزاد بدهد.متهم در ادامه اظهاراتش گفت: 6 دی‌ماه جاری آن زن با من تماس تلفنی گرفت و خواست برای تحویل نوزاد به شهرستان اصفهان سفر کنم، پس از آن همراه شوهرم به محل ملاقات رفتیم و 6 میلیون به او پرداختیم و با تحویل گرفتن نوزاد، خوشحال به خانه بازگشتیم.از لحظه ورود این نوزاد به خانه‌ ما، زندگی‌مان رنگ بهتری گرفته بود؛ غافل از این‌که مادر نوزاد چشم به‌ راه فرزندش بوده است.

ماموران پس از ثبت اظهارات این زن، به تحقیق از شوهر وی پرداختند که او هم گفته‌های همسرش را تایید کرد.

بنابر این گزارش، با تحویل نوزاد ربوده‌شده به والدینش، برای زوج متهم قرار قانونی صادر شد و تحقیقات برای یافتن زنی که آنها ادعا می‌کنند، نوزاد را از او خریداری کرده‌اند، آغاز شده است تا پس از دستگیری وی، ابعاد مختلف پرونده روشن ‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها