مهر: نمایشگاهی از عکس‌های آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرری همزمان در 3 نگارخانه مهتاب، باران و خانه فرهنگ پرواز دایر شد که تا 15 آبان ادامه خواهد یافت. در این نمایشگاه آثار آرشیو آستان حرم مطهر به شکل تطبیقی از سال‌های گذشته و عکس‌هایی از سال 1385 به بعد به نمایش گذاشته شده است.
کد خبر: ۲۹۱۳۱۵

معرفی بهترین آثار داستانی 10 سال اخیر

ایسنا:‌ به مناسبت دهمین سال برگزاری جایزه‌ ادبی نویسندگان و منتقدان مطبوعات، هیأت‌داوران این جایزه قرار است نامزدهای بهترین رمان‌ و بهترین مجموعه‌ داستان ‌10 سال اخیر را معرفی کنند.

برترین رمان 10 سال اخیر از بین 44 رمان برتر این سال‌ها و بهترین مجموعه‌ داستان هم از بین 38 مجموعه‌ ‌داستان برتر این دهه انتخاب می‌شوند. مرحله اول داوری این آثار صورت گرفته و 10 رمان و 10 مجموعه داستان به مرحله دوم داوری رسیده‌اند.

کنسرت موسیقی کردی در تالار وحدت

جام‌جم: گروه موسیقی ژیوار 23 و 24 آبان در تالار وحدت برنامه‌ای را ویژه بانوان به روی صحنه می‌برد.

این برنامه که از ساعت 17 تا 19 روزهای یاد شده برگزار می‌شود به اجرای قطعاتی از موسیقی کردی و همچنین موسیقی سنتی و دستگاهی ایران اختصاص دارد.

نامزدهای نمایشنامه‌نویسی زنان مشاهیر

جام‌جم: 7 نامزد اولین مسابقه نمایشنامه‌نویسی زنان مشاهیر ایران و اسلام در جشنواره تئاتر بانوان معرفی شدند.

نمایشنامه‌های «فیروزه» نوشته بهزاد فراهانی، «اندر حکایت بلدیه اصفهان» از اردشیر صالح‌پور، «شب زیر درخت گردو» نوشته سمیه اطیابی، «مهرانگیز» به نویسندگی سحر پریازانی، «دبستان دوشیزگان» نوشته شکوفه آروین، «دوباره بی‌مادر شدم» از امیر لشگری و «شهریار شرق» نوشته مریم بصیری 7 اثر نمایشی هستند که برای انتخاب بهترین اثر نمایشی در حوزه زنان مشاهیر ایران و اسلام معرفی شده‌اند.

برپایی نمایشگاه پوستر گرامیداشت قیصر

جام‌جم: نمایشگاهی از پوسترهای هنرمندان معاصر با هدف بزرگداشت زنده‌یاد قیصر امین‌پور و با نگاهی به اندیشه‌های این شاعر از دیروز در نگارخانه چلیپا برپا شد.

این آثار گزیده‌ای از پوسترهایی است که طی 2 سال گذشته طراحی و اجرا شده و به هنرمندانی همچون مصطفی گودرزی، سیدحمید شریفی، محمد خزایی مصطفی ندرلو، مرتضی اسدی و ... تعلق دارد. این نمایشگاه تا روز 29 آبان هر روز از ساعت 9 تا 12 و 14 تا 19 میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها