سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو و قطعات یدکی روز پنجشنبه در تبریز با حضور فعالان صنعت خودرو کشور و مسوولین استان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۷۲۱۰
به گزارش ایرنا ، در این نمایشگاه که در مساحتی بالغ بر 30 هزار متر مربع فضای مسقف و 15هزار مترمربع فضای باز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار شده است ، 360 واحد صنعتی از استان های آذربایجان شرقی، غربی، تهران، زنجان، خراسان رضوی ،اصفهان،یزد و مازندران محصولات خود را به نمایش گذاشته اند.

در این دوره از نمایشگاه خودرو همچنین 50 شرکت از کشورهای ترکیه و چین بطور مستقیم و نمایندگی کشورهای ژاپن ، کره، اسپانیا، آلمان ،انگلستان، تایوان و بلاروس حضور دارند.

شرکت کنندگان دراین نمایشگاه در زمینه تولید انواع خودروهای سبک و سنگین ، قطعات یدکی خودرو، دستگاه های تعمیر گاهی ،انواع فیلتر، باتری خودرو ،پیستون ،کمپرسور، انواع روانکارها،تایر، لیفت تراک، لوازم جانبی و لوکس خودرو، ماشین آلات راهسازی و معدنی و همچنین فولادهای آلیاژی فعالیت دارند .

رییس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز با هدف فراهم آوردن بستری مناسب جهت ارائه تکنولوژی های روز درتولید خودرو و قطعات یدکی همچنین ایجاد پل ارتباطی بین تولید کنندگان ،صاحبان صنایع و مصرف کنندگان ، ایجاد زمینه افزایش توان صادراتی خودروسازان و صنایع جانبی به عنوان صنایع مادر کشور و امکان تبادل نظرات و افکارنو در تبریز برگزار می شود.

صادق نجفی اظهارداشت: هم اکنون نمایشگاه بین المللی تبریز به عنوان بارزترین مرکز برای برگزاری نمایشگاه خودرو در کشور با اتکا به جایگاه آذربایجان شرقی در جای دادن 60 درصد قطعه سازان کشور درخود و هم جواری با کشورهای ترکیه ،ارمنستان،آذربایجان و نخجوان جایگاه ویژه ای برای فعالان صنعت خودرو دارد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو تبریز تا 27 مهر ماه جاری همه روزه از ساعت 16 الی 22 جهت استفاده متخصصین و عموم علاقمندان دایر می باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها