مدیر کل سازمان تربیتی بدنی استان لرستان از آغاز رقابت های کشتی فرنگی کشور با وزن کشی سه وزن اول این رقابت ها خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۹۲۷

میرزا حسین سالاروند در گفتگو با مهر در خرم آباد اظهار داشت: امروز چهارشنبه وزن کشی سه وزن اول مسابقات کشتی فرنگی کشور در اوزان 60، 74 و 96 کیلوگرم آغاز می شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این دوره از رقابت ها ساعت چهار بعد از ظهر روز پنج شنبه برگزار می شود، تصریح کرد: مسابقات سه وزن اول یاد شده فردا انجام خواهد شد.

مدیر کل سازمان تربیتی بدنی استان لرستان یادآور شد: همچنین مراسم وزن کشی اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم نیز فردا انجام می شود که مسابقات این اوزان روز جمعه برگزار خواهد شد.

سالاروند با بیان اینکه در این دوره از رقابت های کشتی فرنگی کشور 30 تیم از 30 استان کشور حضور خواهند یافت، خاطر نشان کرد: در مجموع بین 350 تا 400 ورزشکار در مسابقات کشتی فرنگی کشور در خرم آباد شرکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور از طریق شبکه های صدا و سیما از جمله شبکه سوم سیما و شبکه خبر پخش زنده خواهد شد.

مدیر کل سازمان تربیتی بدنی استان لرستان با تاکید بر اینکه کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این دوره از رقابت ها از جمله خوابگاه، تغذیه و ایاب و ذهاب در نظر گرفته شده است، افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور به مدت سه روز تا روز جمعه در خرم آباد ادامه خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها