14 طرح عمرانی، ورزشی و خدماتی با حضور معاون رئیس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی امروز در جزیره هرمز افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۹۱۵

به گزارش واحد مرکزی خبر ، با حضور علی سعیدلو و همراهان در استان هرمزگان و جزیره هرمز، تالار ورزشی سقف کوتاه، تالار ورزشی بانوان و دو زمین ورزشی ساحلی در جزیره هرمز افتتاح شد.

تالار چند منظوره کوثر، خوابگاه پسران، دبیرستان 6 کلاسه، واحد تولید آب شیرین کن به روش RO، مجموعه گردشگری هرمز، فاز اول جاده دور جزیره، پارکینگ قایق، چهار واحد مسکونی منازل سازمانی شبکه بهداشت و درمان و آمبولانس و نیز محوطه فرود بالگرد ویژه شبکه بهداشت و تجهیزات آزمایشگاهی مرکز درمانی هرمز با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 708 میلیون ریال از دیگر طرح هایی بود که با حضور سعید لو به بهره برداری، رسید ند.

سرپرست استانداری هرمزگان در این مراسم ، گفت: امروز با حضور معاون رییس جمهور شاهد دگرگونی و تحول در همه زمینه ها از جمله ورزش در جزیره هرمز و استان هرمزگان، هستیم.

محمد حسین پرآور با اشاره به بهره برداری از طرح های عمرانی، ورزشی و خدماتی در جزیره هرمز، افزود: امروز علاوه بر طرح های جزیره هرمز، تعداد 40 طرح ورزشی در استان هرمزگان با اعتباری بالغ بر70 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان تربیت بدنی و همراهان عصر دیروز با ورود به هرمز گان ضمن بازدید از روند پیشرفت طرح ها ، 40 طرح ورزشی در سطح استان هرمزگان از جمله جزیره هرمز را افتتاح کرد. جزیره هرمز با 42 کیلومتر مربع وسعت و جمعیتی بالغ بر شش هزار نفر در 18 کیلو متری جزیره قشم، در جنوب ایران قرار دارد..

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها