کتاب «راهنمای کامل کمک‌ های اولیه» به سرپرستی دکتر گوردون پاترسون و ترجمه ر . علیزاده م . علیزاده، برای افرادی که مرتبا یا‌گهگاهی مسوولیت کودک را برعهده دارند نوشته شده است تا در زمان وقوع هر حادثه‌ای مناسب‌ترین کمک رسانی را انجام دهند. در این کتاب برای کمک‌رسانی و درمان هر بیماری تصاویری از مراحل مختلف نشان داده شده و در زیر هر تصویر توضیحات لازم نوشته شده است.این کتاب را انتشارات پیک فرهنگ با تیراژ 3000 نسخه و قیمت 3200 تومان به‌چاپ رسانده است.
کد خبر: ۲۶۶۷۹۳

درمان چاقی موضعی (سلولیت)

سلولیت چیست؟ چگونه و چه سنی تشکیل می‌شود؟ چرا این عارضه مخصوص خانم‌هاست؟ چطور سونا می‌تواند به برطرف کردن سلولیت کمک کند؟ چقدر چاق یعنی چاق؟

جواب این سوال‌ها و چگونگی رفع این عارضه را، که 80 درصد خانم‌ها به آن مبتلا هستند و حتی رژیم‌های سخت هم نمی‌تواند آن را از بین ببرد، در این کتاب می‌خوانید.

«درمان چاقی موضعی / سلولیت» نوشته نیکل رونسارد و ترجمه دکتر مسیح مجدی است که انتشارات پیک فرهنگ با شمارگان 2000 نسخه، چاپ هفتم این کتاب را امسال (1388) با قیمت 3800 تومان وارد بازار نشر کرده است.

نغز درمانی

در مقدمه کتاب آمده است «جملات نغز در طول تاریخ بشر بسیار گفته شده است، ولی دوستی شفیق هنگام نغازی در جلسه درمان گروهی به من گفت: بسیاری از جملات نغز، تاریخ گذشته هستند، جمله تکان‌دهنده‌ای برای من بود. زان پس تصمیم گرفتم جملات نغز را تصفیه کنم و ضمن حذف جملات نغز قدیمی و تاریخ‌گذشته و فاقد کاربرد، موارد غیرمرتبط به رفتار و روان را نیز کاملا حذف کنم، بیش از 40000 جمله نغز طی چهار‌سال جمع‌آوری شد، اما ...»

2319 جمله نغز در کتاب «نغز درمانی» است که از آن به عنوان روشی نوین برای درمان کسالت‌های روانی غیرروان‌‌پریشانه نام برده شده است.

این کتاب را نشر شفابخش در 2000 نسخه با قیمت 2500‌تومان به چاپ رسانده است.


قابل توجه ناشران

ناشرانی که مایلند کتاب‌های خود در حوزه سلامت و بهداشت و درمان را به مخاطبان معرفی کنند، می‌توانند دو نسخه از کتاب‌های منتشر شده خود را به نشانی بلوار میرداماد، جنب مسجدالغدیر، روزنامه جام‌جم،طبقه سوم، صفحه سلامت ارسال‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها