ساخت بزرگترین مجتمع بسته بندی آب معدنی خاورمیانه و سومین مجتمع بـزرگ در جهان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید وامور ایثارگران در کوهرنگ آغاز شد.
کد خبر: ۲۶۴۶۲۱

به گزارش واحد مرکزی خبر، این مجتمع بـزرگ در منطقه دیمه کوهرنگ حجم قابل توجهی از آب چشمه دیمه که یکی از غنی ترین آبهای معدنی جهان است را بسته بندی و روانه بازار می کند .

استاندار چهارمحال وبختیاری در این باره گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 42 هکتار و با اعتبار اولیه 150 میلیارد تومان ساخته خواهد شد .

صـادقی با بیان اینکه ظرفیت اسمی این مجتمع بسته بندی حـدود 4 میلیارد بطری آب معـدنی درسال است پیش بینی کرد مرحله نخست آن تا 18 ماه آینده به بهره برداری برسد .

وی اشتغالزایی این مجتمع را بیش از 700 نفر اعلام کرد و گفت:جذب نیروهای بومی اولویت اصلی دست اندرکاران این مجتمع در جذب نیرو است .

استاندار چهارمحال وبختیاری بـا اشاره بـه اینکه در هر ثانیه حـدود 250 لیتر آب از چشمه آب معدنی دیمه وارد این مجتمع می شود افزود: این مجتمع آب معدنی علاوه بر تولید آب معدنی بسته بندی شده ، آبهای مورد مصرف پزشکی نظیر آب آرتروز ، دیـابت و فشار خون را تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار می دهد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها