مدیرعامل شرکت تدبیر بافت، مجری احداث پارکینگهای طبقاتی شهرداری تهران گفت: عملیات احداث حدود 10 پارکینگ طبقاتی در مناطق مختلف شهر طی سال جاری پایان خواهد یافت.
کد خبر: ۲۶۲۴۹۰

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محمد دوست اظهارداشت: با پایان بهره برداری از این پارکینگها حدود 100 هزار متر مربع به ظرفیت پارکینگهای شهر تهران افزوده خواهد شد.

وی افزود: تعداد بیشتر این پارکینگها در مناطق با بافت متراکم مانند منطقه 10 ، 11 ، 17 ، 18  که دچار کمبود فضا برای پارک خودرو هستند قرار دارد که بخشی از این کمبود را جبران خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت تدبیر بافت در خصوص برخی از این پارکینگها نیز گفت: پروژه جیحون واقع در منطقه 10 شامل 9 طبقه پارکینگ و 3 طبقه با کاربری تجاری و چند منظوره است که عملیات احداث آن سال گذشدته آغاز شد.

محمد دوست از پارکینگ سه راه آذری واقع در منطقه 17 نیز به عنوان یکی از پروژه های مهم نام برد و ادامه داد: این پروژه در بیش از 29 هزار متر مربع زیربنا در 16 طبقه احداث می شود که 12 طبقه آن پارکینگ خواهد بود و ظرفیت پارک 900 خودرو دارد.

وی افزود: دیگر طبقات این پروژه اداری، تجاری و کافه تریا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت تدبیر بافت، پارکینگهای کاوه و صادقیه را از جمله پارکینگهای پایان یافته در سال گذشته دانست و خاطرنشانکرد: با پایان یافتن پارکینگهای سال جاری تعداد مجموع پارکینگ های ساخته شده به 18 مورد خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها