دبیر دهمین جشنواره بین‌المللی خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس گفت: تا کنون 17 هزار و 650 اثر داخلی و خارجی در خصوص دفاع مقدس به دبیرخانه این همایش رسیده است.
کد خبر: ۲۵۳۳۲۶

به گزارش ایرنا، "قربان حسینی" امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های دهمین جشنواره بین المللی خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس افزود: جشنواره امسال با الهام از آموزه های دینی و تاسی از امام (ره) و مقام معظم رهبری با گستردگی بیشتر در چهار زمینه مطبوعات، خبرگزاری ها، رسانه های الکترونیکی و صداوسیما برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید از یک سال قبل در حال رصد کردن تمام سایت ها، خبرگزاری ها، مطبوعات و شبکه های تصویری است، اظهار داشت: تولیدات یک سال گذشته دفاع مقدس در هفت بخش مورد داوری قرار خواهد گرفت و تا کنون 35 روزنامه و ده هزارو 389 اثر خبری شامل مصاحبه، نقد، یادداشت، فیلم و عکس مورد بررسی قرار گفته است.

حسینی با تاکید بر اینکه آثار خبرگزاری ها، مطبوعات، صداوسیما و رسانه های الکترونیکی جداگانه بررسی خواهد شد، تصریح کرد: هدف عمده این جشنواره تقویت و ترغیب خبرنگاران و نویسندگان دفاع مقدس و نوسازی معنوی و اصلاح الگوی خبری و ترغیب خبرنگاران برای درج مسایل ماندگار بیشتر است.

وی افزود، در کنار جشنواره دهم نویسندگان دفاع مقدس از "کاظم اخوان"، خبرنگار - عکاس جاوید الاثر خبرگزاری جمهوری اسلامی تجلیل خواهد شد.
این جشنواره روز پنجم خرداد در تالار حوزه هنری برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها