مدیرکل راه و ترابری مازندران گفت: به منظور پیشگیری از بروز حوادث احتمالی ناگوار، عملیات ایمن سازی در محور کوهستانی کندوان شامل لق گیری سنگ های معلق در سه منطقه "زردکمر، هریجان و سیاه بیشه " انجام شد.
کد خبر: ۲۴۸۵۶۱
"موسی رحیمی" امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: محور کوهستانی کندوان به علت شرایط خاص جغرافیایی و ساختار زمین شناسی منطقه، همواره در معرض ریزش سنگ های معلق به سطح جاده ها بوده که با انجام عملیات ایمن سازی در این محور از بروز برخی مشکلات جلوگیری شد.

وی یادآورشد: در این عملیات ایمن سازی 650 نفر ساعت با انجام فعالیت48 ساعته بالغ بر 500 مترمکعب سنگ های معلق را رها سازی و از سطح محور کندوان پاکسازی کردند.

وی اظهارداشت:مسله ایمنی در حمل و نقل جاده ای همواره از اهمیت خاصی برخوردار بوده و اداره کل راه و ترابری مازندران این مهم را در تمامی محورهای ارتباطی استان بر اساس شرایط خاص در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد:عملیات ایمن سازی در محورهای مازندران شامل خط کشی محورها، نصب علایم، نصب جدا کننده ها، ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت، ریزش برداری، احداث روشنایی، احداث دیواره های ضامن و حایل، احداث دروبرگردان و لق گیری سنگ های معلق است.

مازندران بیش از 9 هزارو 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها