مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: نرم‌افزار کنترل مسکن مهر کشور توسط شرکت عمران شهر جدید گلبهار طراحی و تولید شد که به‌زودی این محصول به مجموعه شهرهای جدید ارائه می‌شود.‌
کد خبر: ۲۴۸۳۴۹

به گزارش فارس از مشهد، محمدرضا سعیدی عصر امروز در گردهمایی مدیران عامل تعاونی مسکن در طرح مهر افزود: پروژه مسکن مهر فرصت مناسب و خوبی برای خدمتگزاری در تامین مسکن مردم توسط تعاونی‌های مسکن است که باید تعاونی‌های از آن برای تامین مسکن مردم استفاده کنند و با به‌ کارگیری مجریان و پیمانکاران توانمند، این پروژه را آبرومندانه و براساس برنامه زمان‌بندی شده به سرانجام برسانند.

وی با اشاره به حجم عظیم فعالیت‌های آماده سازی در طرح 99 ساله توسط شرکت عمران گلبهار اظهار داشت: آماده‌سازی اراضی طرح مسکن مهر توسط شرکت عمران گلبهار با استفاده از فناوری روز و صرفه‌جویی انجام شد.

سعیدی میزان پیشرفت آماده‌سازی اراضی این اراضی را 30 درصد عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون تنها یک درصد عقب‌تر از برنامه زمان‌بندی شده در موضوع آماده‌سازی اراضی طرح مهر در شهر جدید گلبهار به‌دلیل بارندگی زیاد در فروردین ماه هستیم که امیدواریم که پیمانکاران بتوانند آن را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: تعاونی‌ها می‌توانند در تمام مراحل پروژه طرح مسکن مهر اقتصادی و براساس فناوری روز در ساخت و ساز وارد شوند.

رئیس پیشین مسکن و شهرسازی خراسان رضوی افزود: تعاونی های مسکن مهر باید هر چه سریع‌تر وارد مراحل ساخت مسکن با استفاده از فناوری و صرفه‌جویی شوند.

وی درباره ساخت و سازها در گلبهار اظهار داشت: هم‌اکنون بعضی تعاونی‌ها شروع به ساخت و ساز کرده‌اند که بعضا دارای پیشرفت فیزیکی هستند.

وی با اشاره به تخصیص یارانه‌های در زمینه مسکن گفت: یارانه‌هایی در این بخش آمده است که متاسفانه تعاونی‌ها به دلیل نداشتن پروانه ساخت نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: شرکت عمران شهر جدید گلبهار آمادگی ارائه پیش‌نویس پروانه را به تعاونی‌ها برای استفاده از یارانه‌های دولتی در این امر را دارد.

سعیدی با اشاره به حضور ادارات و نهادهای دولتی در گلبهار ادامه داد: ادارات و سازمان‌های مستتقر شده در گلبهار شامل بخشداری، نهاد نماز جمعه، آموزش و پرورش، نمایندگی‌های مخابرات، گاز، شرکت آب و فاضلاب، شرکت برق، شورای حل اختلاف و سازمان تامین اجتماعی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها