سرلشکر جعفری در همایش ستارگان دوکوهه:

جوانان بدانند دست‌یافتن به مقام شهدا امر محالی نیست

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران همچون نگینی در جهان می‌درخشد و نور اسلام و انقلاب و آرمان‌های امام(ره) و شهیدان در حال تحقق است.
کد خبر: ۲۳۹۰۴۸

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سه شنبه شب در همایش بزرگ «ستارگان دوکوهه» که به منظور بزرگداشت سه تن از فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) و با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی از برکت خون شهیدان انقلاب و ایام جنگ تحمیلی است، تاکید کرد: امروز ما باید بیش از گذشته قدر و منزلت شهدا را بدانیم.

جعفری افزود: تنها قدردانی از شهیدان کافی نیست و ما باید با جدیت تمام راه شهدا را پیدا کرده و در همان مسیر حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیدند.

وی ضمن تشکر از برگزار کنندگان اینگونه همایش ها خاطرنشان کرد: این همایش‌ها برای آن است تا ما عمیقا بیندیشیم که بعد از دو دهه از پایان جنگ تحمیلی چه وظایفی در قبال خون شهدا بر گردن ما قرار دارد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران همچون نگینی در جهان می‌درخشد و نور اسلام و انقلاب و آرمان‌های امام(ره) و شهیدان در حال تحقق است.

جعفری اظهار داشت: نباید تصور کرد که دست یافتن به این مقام کار محالی است و جوانان ما باید پس از گذشت 30سال از انقلاب اسلامی بدانند که رسیدن به مقام والای شهیدان، امری دست یافتنی است که باید برای تحقق آن تلاش کرد.

وی جهاد در راه خدا را نقطه مشترک تمامی شهدا عنوان کرد و گفت: ولی جهاد تنها در عرصه دفاع و جنگ نیست بلکه امروز در صحنه‌های مختلف در رابطه با انقلاب اسلامی به مجاهدت و جانبازی بیشتری نسبت به ایام دفاع مقدس احتیاح داریم که درک این صحنه‌ها احتیاج به بصیرت و آگاهی لازم و کافی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها