معاون امور مجلس و استان های صداوسیما خبر داد:

خودکفایی صداوسیما در تولید تجهیزات فنی

معاون امور مجلس و استان های صداوسیما گفت:همه تجهیزات این سازمان را نیروهای داخلی تولید می کنند.
کد خبر: ۲۲۵۹۳۵

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام موسوی مقدم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود : اوایل انقلاب بیش از 80 درصد تجهیزات فنی رسانه ملی از کشورهای خارجی وارد می شد.

وی ادامه داد: برنامه های صدا و سیما به 36 زبان مختلف از شبکه های درون و برون مرزی پخش می شود و ایرانیان مقیم خارج از کشور بر اساس نظرسنجی ها ، بیشتر تهیه و پخش برنامه های مذهبی را خواستار هستند.

معاون امور مجلس و استان های صداوسیما به مراسم عزاداری مردم زنجان در عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت : امسال این مراسم از شبکه های داخلی ، جام جم و سحر پخش خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در استان زنجان هم رسانه ملی را مفسر و زبان گویای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : رسانه ملی آیینه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله واعظی به استقلال رسانه ملی اشاره کرد و افزود : یکی از ویژگی های مهم رسانه ملی ، فعالیت زیرنظر مقام ولایت است.

معاون امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما همچنین در مراسم معارفه مدیر کل مرکز زنجان با اشاره به جایگاه ارزشمند رسانه ملی یادآور شد ،خطا در رسانه ملی جبران ناپذیر است و افرادی که در این رسانه خدمت می کنند باید با توکل به خدا و حفظ ارزش های اسلامی بیش از پیش تلاش کنند.

موسوی مقدم افزود : رسانه ملی به عنوان وجدان بیدار عمومی ضمن حمایت از دولت و بیان فعالیت آن ، مشکلات و کمبودها را هم از زبان مردم مطرح می کند.

در این مراسم رزمجو به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها