اولین نمایشگاه بین المللی صنعت بیمارستان در جزیره کیش گشایش یافت.
کد خبر: ۲۲۴۹۷۲

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این نمایشگاه 91 شرکت داخلی و 64 شرکت خارجی از کشورهای آلمان ،کره جنوبی ،چین، ژاپن ، سوئیس ،فنلاند، ترکیه ،ایتالیا، انگلیس ، اسپانیا، فرانسه ، سوریه ، برزیل ،امریکا، تایوان ،هلند، دانمارک ، اتریش و هند حضور دارند.

این نمایشگاه با همکاری انجمن اداره علمی امور بیمارستانها و شرکت اکسپو کیش و با هدف ارائه آخرین تجهیزات پزشکی ، طب فیزیکی ، جراحی ، دندانپزشکی ، تجهیزات آزمایشگاهی و فوریتهای پزشکی ، فناوری و خدمات بیمارستانی ، سیستم های مدیریت و اطلاعات بیمارستان و مراکزدرمانی برگزار شده است .

دکتر سرشار معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: میزان واردات تجهیزات پزشکی در کشور ما 175برابر صادرات است که می توان با خود کفایی سهم واردات از بازارهای بهداشتی و پزشکی دنیا را کم کرد .

وی افزود: فروش دارو در جهان در سال 2006، 600میلیارد دلار بوده است و 9/271دلار سهم بخش صادرات بوده است که بالا بودن هزینه درمان در کشورهای پیشرفته، فرصت های زیادی را برای کشورهایی با پتانسیل بالا مثل ایران فراهم کرده است .

نمایشگاه بین المللی صنعت بیمارستان در فضایی به وسعت 10هزار مترمربع، دیشب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد و تا ششم دی نیز دایر است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها