در راستای تشویق مردم به انجام ورزش های همگانی یک دوره همایش دوچرخه سواری در سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۱۳۷۰

به گزارش مهر، صبح امروز و با حضور بیش از 500 دوچرخه سوار، همایش دوچرخه سواری با هدف توجه و ترویج ورزش های همگانی در سنندج برگزار شد.

سرپرست تربیت بدنی استان کردستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: یکی از مهمترین برنامه های تربیت بدنی در کنار توجه به ورزش قهرمانی حمایت و تشویق اقشار مختلف جامعه برای انجام ورزش های همگانی است.

محمد شفیعی افزود: در هیمن راستا در طول سال جاری به بهانه های مختلف و با استقبال بی نظیر مردمی همایش های این چنین در رشته های دو و میدانی، دوچرخه سواری، کوهپیمایی و ... برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی هیئت های ورزشی که اقدام به برگزاری رقابتهای این چنینی نمایند مورد حمایت اداره کل تربیت بدنی قرار خواهند گرفت.

سرپرست تربیت بدنی استان کردستان بیان داشت: هدف از برگزاری این همایش که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردمی نیز همراه بود، تشویق و ترغیب تمامی اقشار جامعه به انجام ورزشهای سبک و راحت برای افزایش سلامتی در جامعه است.

در این همایش یک روزه که از مسیر استادیوم ورزشی استقلال سنندج تا میدان گاز این شهر و دامنه کوه آبیدر برگزار شد در پایان به 60 نفر به قید قرعه جوایز مختلفی از جمله سفر حج عمره، دوچرخه، سکه بهار آزادی و جوایز نقدی اهدا شد.

از نکات جالب توجه این همایش حضور افراد خردسال و بزرگسال بود به نحوی که پر سن سال ترین فرد حاضر در آن بالای 65 سال و خردسال ترین آن نیز تنها 7 سال سن داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها