همزمان با سالروز شهادت امام جواد و در تهران

پیکر 5 شهید گمنام به خاک سپرده می‌شود

همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع)، پیکر مطهر 5 شهید گمنام در پارک بهمن واقع در منطقه 16 تهران به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۸۳۵۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از معاونت تبلیغات و روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پی درخواست شهرداری و شهروندان منطقه 16 تهران و موافقت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، پیکر مطهر 5 شهید گمنام در روز جمعه 8 آذر، همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) و آخرین روز از هفته بسیج در پارک بهمن واقع در منطقه 16 تهران به خاک سپرده می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن بازدید از منطقه و انتخاب محل تدفین شهدا، در حضور شهردار و جمعی از مسئولین و رزمندگان منطقه گفت: این محل یک منبر دائمی برای همیشه تاریخ جهت گسترش فرهنگ جهاد و شهادت خواهد بود.

سردار میر فیصل باقرزاده اظهار امیدواری کرد که این اقدام گامی در راه حق‌شناسی از ایثار و فداکاری مردم شریف و شهیدپرور مناطق نازی‌آباد، جوادیه، علی‌آباد و خزانه است چرا که این مناطق از جمله منطقه‌هایی هستند که بیش‌ترین شهید را در بین مناطق تهران داشته‌اند.

مراسم تشییع صبح روز جمعه از میدان بهشت در خیابان شهید رجایی تا پارک بهمن انجام خواهد شد. بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از عموم مردم شریف تهران دعوت به عمل می‌آورد تا در این مراسم معنوی شرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها