معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: صدا و سیما در حق ارتش و نیروی زمینی کم لطفی کرده است، هرچند معتقدم خودمان نیز در معرفی عملکردمان در جنگ بی‌تقصیر نیستیم.
کد خبر: ۲۰۵۳۷۴

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر حسین حسنی سعدی، معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروی زمینی ارتش که شنبه شب به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با بیان این موضوع که نیروی زمینی از اولین روز پیروزی انقلاب تا 31 شهریور 59 در جبهه نبرد با اشرار و ضد انقلاب حضور داشت، گفت: با شروع جنگ نیز نیروی زمینی با تمام وجود و امکانات خود به دفاع از کشور اسلامی پرداخت و این دفاع در حالی بود که دو سوم نیروهای ما در کردستان زمین‌گیر بودند.

سرلشکر سعدی برخی انتقادهای بیجا از نیروی زمینی ارتش را ظلم در حق این نیرو دانست و ضمن انتقاد از عملکرد صدا و سیما در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صدا و سیما قدری در حق ارتش و نیروی زمینی کم لطفی کرد، هرچند معتقدم خودمان نیز در معرفی عملکردمان در جنگ بی‌تقصیر نیستیم.

فرمانده اسبق نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ما در زمان جنگ، تصویربرداری چندانی از عملکرد نیروهای ارتش نکردیم و حتی بعد از جلسات مهم نیز کاغذ یادداشت افراد را پاره کرده و از بین می‌بردیم و اصلا آن زمان گمان نمی‌کردیم که از جنگ زنده بیرون برویم که حالا بعد از نزدیک به سه دهه بخواهیم به بیان خاطرات آن سال‌ها بپردازیم.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تاکید بر لزوم ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان دفاع مقدس گفت: هنوز هم دیر نشده و باید تاریخ جنگ و خصوصا تاریخ جنگ نیروی زمینی ارتش را بنویسیم.

وی اظهار داشت: از همه یگان‌ها و تیپ‌ها و لشکرها خواستم تا هرکدام بنا بر خاطرات خود، تاریخ جنگ را بنویسند که این کار در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها