معاون سیاسی ــ امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: طرح انسداد مرزها، امسال در 10 کیلومتر از مرزهای مشترک ایران و عراق در منطقه پیرانشهر اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۳۱۴

به گزارش مهر، جمشید محمدزاده در جریان بازدید خبرنگاران از مناطق مرزی این شهرستان با اشاره به اجرای آزمایشی طرح انسداد مرزها در پیرانشهر گفت: این طرح به منظور تامین امنیت مناطق مرزی و جلوگیری از ورود و خروج قاچاقچیان و اشرار صورت می‌گیرد و شامل احداث دیوارهای بتنی، کانال، نصب سیم خاردار و ایجاد برجکهای نگهبانی است.

وی افزود: در مرزهای استان با کشورهای همجوار بیش از 100 نقطه نفوذ قاچاقچیان و اشرار شناسایی شده است که در صورت موفق بودن مرحله آزمایشی طرح انسداد مرزها، عملیات  انسداد در آنها هم اجرا خواهد شد.

محمدزاده، وضعیت امنیتی مرزها و مناطق مرزی آذربایجان غربی را مطلوب عنوان کرد و گفت: با وجود شیطنت‌های برخی گروهک‌های ضدانقلاب و اشرار در سایه اقتدار و هوشیاری مردم و مسوولان، امنیتی پایدار در منطقه وجود دارد.

وی بهبود وضع معیشت مرزنشینان را از اولویت‌های کاری دولت عنوان کرد و گفت: رسمی شدن گمرک و مرز تمرچین پیرانشهر در این چارچوب صورت گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها