سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رحمت در بخش‌های ملی و بین‌المللی 13 تا 16 آبان امسال در تبریز برگزار می‌شود. احمد احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در زمینه‌های فیلم‌های داستانی، مستند، پویانمایی و نماآهنگ برپا خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۸۶۶۶


 به گفته وی، جشنواره فیلم کوتاه رحمت دربرگیرنده موضوعاتی چون جلوه‌های رفتار و اخلاق سیره نبوی در زندگی انسان معاصر، نقش معنویت و اعتقادات دینی در بهبود روابط انسانی، نقش وحدت‌آفرین پیامبر در زندگی مسلمانان است.

احمدی افزود: موضوعات ویژه این جشنواره نیز شامل انقلاب اسلامی و نقش رهبری امام خمینی(ره) در پیروزی آن، انقلاب اسلامی و نقش آن در عزت ملت ایران، انقلاب اسلامی، سیره و شخصیت سیاسی و اجتماعی امام خمینی(ره) در جهان است.

به گفته وی، بخش جنبی جشنواره هم شامل فیلم‌های برگزیده در جشنواره‌های داخلی و خارجی است که محدودیتی از لحاظ تاریخ ساخت فیلم برای شرکت در جشنواره وجود ندارد.

وی افزود: فیلم‌های داوطلب شرکت در بخش بین‌الملل، باید شامل فیلم‌های تولید شده از سال 2006 به بعد باشند.

احمدی معرفی ابعاد شخصیتی پیامبر عظیم‌الشان اسلام در قالب تصویر و شناسایی توانمندی‌های جهان اسلام در تولید آثار سینمایی در حوزه مسائل ارزشی و اسلام را از جمله اهداف اصلی برگزاری جشنواره فیلم کوتاه رحمت عنوان کرد.

تبریز ــ خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها