مهدی هاشمی گفت: حجم فعالیت های عمرانی بی سابقه و توزیع ثروت در کشور نشانگر عدالت گستری و مهرورزی دولت نهم است.
کد خبر: ۱۸۸۵۵۵

به گزارش مهر ، مهدی هاشمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری اردبیل گفت: امروز بیشترین سرانه عمرانی در مناطق محروم کشور سرمایه گذاری می شود که این بیانگر اعتقاد و پایبندی دولت نهم به بحث عدالت گستری و مهرورزی است.

وی افزود: در همین راستا و در حال حاضر استان ایلام با دو میلیون و 200 هزار ریال به ازای هر نفر از سرانه عمرانی کشور برخوردار بوده، این در حالی است که استان تهران با 120 هزار ریال کمترین سهم را از این سرانه به خود اختصاص داده است.

هاشمی اضافه کرد: استان اردبیل نیز با اختصاص دو میلیون ریال سرانه عمرانی به ازای هر نفر، جزو استان هایی است که از فعالیت های عمرانی قابل توجهی برخوردار است. توجه به بحث عدالت گستری و مهرورزی در دولت نهم تنها شعار این دولت نیست بلکه این نکته ای است که دین اسلام و انبیا نیز بر آن تاکید کرده اند.

سرپرست وزارت کشور با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار بسیار بزرگی است، تصریح کرد: دولت نهم با خداوند ، شهدا و امام شهدا عهد بسته که حتی یک لحظه نیز در جهت خدمت به مردم و پیشرفت کشور کوتاهی نکند.

وی ادامه داد: تاکنون 30 درصد مردم استان اردبیل برگه سهام عدالت دریافت کردند که تحقیق این رقم نشان می دهد ثروت های کشور برابر اصل 44 قانون اساسی به صورت عادلانه در بین مردم توزیع می شود.

سرپرست وزارت کشور با اشاره به اینکه این استان به عنوان نماد وحدت، همبستگی و سازندگی در کشور یاد می شود، تاکید کرد: افتخار می کنیم که چنین استان خونگرم و آبادی داریم و همه برای رشد و پیشرفت آن تلاش می کنند. این استان از عقب ماندگی های بسیار برخوردار بوده اما با توجه ویژه دولت همه این عقب ماندگی ها به سرعت در حال  جبران است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها