دومین دوره مسابقات کشتی فرنگی المپیاد ورزشی ایرانیان روز گذشته با قهرمانی تیم مازندران در سالن ورزشی امام رضا(ع ) شهرستان تنکابن پایان یافت.
کد خبر: ۱۸۸۵۳۳
 به گزارش ایرنا ، در خاتمه این رقابتها که دیروز در سالن ورزشی امام رضا(ع ) شهرستان تنکابن برگزار شد، تیم های کشتی فرنگی مازندران ، تهران و خوزستان به ترتیب با کسب 62، 59 و 57 امتیاز اول تا سوم شدند.

در رده بندی کسب مدال ، تیم های خوزستان با 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و تیم مازندران با 2 طلا، 2 نقره و 3 برنز و تیم اردبیل با یک طلا و یک نقره و یک برنز به ترتیب رتبه اول تا سوم این رقابتها را کسب کردند.

نقرات اول تا سوم اوزان این رقابتها به شرح ذیل اعلام شد: در وزن 50 کیلوگرم : نیما جانی براری از مازندران ،ابراهیم ترنج ازخوزستان و محسن نوری از سیستان و بلوچیستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن 55 کیلوگرم : ادریس تختی از خوزستان (اول)، سبحان زرین ازگیلان (دوم )‌ و سیدحسن میربابایی از مازندران و وحید خواجه نادری از فارس به طور مشترک (سوم)

در وزن 60 کیلوگرم : امین سوری از خورستان و محمد سلطانی از تهران به ترتیب اول و دوم شدند و هادی علیزاده از قم به مقام سومی دست یافت .

در وزن 66 کیلوگرم : میلاد خسروی از لرستان ، مهرداد فرجی پور ازمازندران و کریم کعب عمیری از خوزستان و علی اصغر خانی از تهران اول تا سوم شدند.

در وزن 74 کیلوگرم : مهرداد زارع از فارس به رتبه اول دست یافت ، ارسلان احمدی از کرمانشاه دوم شد و سعید غلامی از تهران و وحید بیدار از اردبیل مشترکا سوم شدند.

در وزن 84 کیلوگرم : احسان اخلاقی از خوزستان ، فرزاد اصلانی از اردبیل و حسین رضازاده از تهران و حامد شعبانی از مازندران مشترکا به ترتیب اول تا سوم شدند.

در وزن 96 کیلوگرم : مجتبی ممی زاده از اردبیل ، امین رحمتی از خوزستان و میلاد لرستانی از کرمانشاه و سیروس غواصیان مشترکا به ترتیب رتبه اول تا سوم این رقابتها را کسب کردند.

در وزن 120 کیلوگرم : بهروز یوسفی از مازندران اول شد ، بهنام مهدی زاده از تهران دوم شد و علی نادعلی از همدان و آرش چهری ازکرمانشاه به ترتیب به مقام اول تا سوم این مسابقات دست یافتند.

مسابقات کشتی المپیاد ورزشی ایرانیان در رشته فرنگی در رده جوانان از روز دوشنبه با شرکت 30 تیم از استانهای کشور در شهرستان تنکابن واقع در غرب مازندران آغاز شد.

در ادامه این رقابتها ، کشتی گیران رشته آزاد این المپیاد ورزشی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در شهرستان تنکابن با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها