گروه حوادث: جوان 25 ساله‌ای که یک دختر 10 ساله را ربوده و با انتقال به بوستانی در جنوب تهران او را مورد آزار و اذیت قرارداده بود، دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، غروب روز شنبه گذشته مردی همراه دختر بچه 10 ساله خود با حضور در کلانتری 151 یافت‌آباد با ارائه شکایتی عنوان کرد، هنگامی که فرزند وی مشغول دوچرخه‌سواری در بوستان قائم این منطقه بوده، پسر جوانی که لباس سیاه به تن داشته، او را ربوده و با انتقال به محل خلوتی، فرزند وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
کد خبر: ۱۸۷۰۰۶

دستگیری متهم‌

به دنبال این شکایت، بلافاصله ماموران با عزیمت به محل، متهم را که از سوی دختر بچه 10 ساله شناسایی شده بود، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، متهم روز گذشته به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و دادیار سلیمانی تحقیق از وی را آغاز کرد.

متهم در تحقیقات عنوان کرد، دختر خردسال اشتباه می‌کند و او هیچ‌گاه این دختر را مشاهده نکرده است. به دنبال این اظهارات، دادیار جنایی با قرار دادن متهم در میان تعدادی از ماموران و از جمله پوشاندن لباس سیاه به برخی از آنها، از دختر خردسال خواست متهم را شناسایی کند که وی در میان این افراد بار دیگر سراغ جوان متهم رفت و با ترس و لرز در حالی که می‌گریست، او را به دادیار جنایی تهران معرفی کرد.

قرار قانونی‌

این گزارش حاکی است، پس از تحقیقات تکمیلی از متهم، دادیار جنایی با صدور قرار بازداشت موقت وی را در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی قرار داد تا درخصوص سوابق وی تحقیقات لازم انجام شود.

علی دلداری، نماینده دادستان ضمن موافقت با قرار بازداشت موقت متهم به «جام‌جم» گفت:‌ در حال حاضر 2 اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت، متوجه جوان 25 ساله است.

وی افزود: براساس قوانین و با توجه به این که عاملان مخل امنیت روانی با مجازات بسیار سنگینی روبه‌رو خواهند شد، قطعا در صورت گزارش نهایی و تحقیقات لازم از سوی مراجع قضایی و انتظامی، مجازات بسیار سختی انتظار این فرد را می‌کشد که با اقدام مجرمانه خود موجب بروز مشکلات جدی، از جمله مشکل روانی برای دختر بچه 10 ساله شده است.

دلداری افزود: حمایت از حقوق بزه‌دیدگان و تلاش برای حفظ امنیت روانی جامعه از مولفه‌های بسیار مهم و قابل توجه در دادسرای جنایی تهران است که بارها رئیس دادسرای جنایی در این موضوع تاکید داشته است.نماینده دادستان در دادگاه کیفری استان تهران اضافه کرد: پس از صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات گسترده در این ارتباط آغاز شده است و پرونده پس از پایان تحقیقات به دادگاه کیفری استان تهران ارسال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها