برای کنترل تخلفات حادثه‌ساز

طرح تابستانی پلیس‌راه استان تهران آغاز شد

طرح تابستانی پلیس‌راه استان تهران برای کنترل تخلفات حادثه‌ساز آغاز شد. به گزارش خبرنگار «جام‌جم»، فرمانده انتظامی استان تهران در مراسم رزمایش طرح تابستانی پلیس‌راه گفت: با آغاز فصل تابستان، مسافرت به شهر‌های زیارتی، شمالی و استان‌های شمال غرب افزایش می‌یابد؛ به همین منظور طرح تابستانی پلیس‌راه از 5 تیر در محور‌های استان تهران آغاز شده است.
کد خبر: ۱۸۴۲۶۹
سردار اکبر شاهی تصریح کرد: علاوه بر ارتقای انضباط  اجتماعی و کنترل تخلفات حادثه‌ساز در پایان  تابستان، برآورد لازم از وضعیت ترافیکی راه‌های استان تهران برای اتخاذ تاکتیک‌های مناسب تهیه می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح یکصد تیم پلیس در قالب گشت‌های سیار و 30 ایستگاه ثابت فعال هستند.

سردار اکبر شاهی نظارت بر عملکرد ناوگان‌های حمل و نقل عمومی از طریق دستگاه  (جی.پی.اس) در این طرح را یادآور شد و گفت: با نصب دوربین‌های ویدئویی در برخی محور‌ها از جمله تهران ــ کرج، آزادراه کرج ــ قزوین و تهران ــ قم نحوه رانندگی رانندگان را کنترل کرده و در صورت بروز تخلف بدون اغماض خودرو‌های متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

رئیس پلیس استان تهران در عین حال تصریح کرد: کنترل نامحسوس پلیس در جاده‌ها و محور‌های حادثه‌خیز مانند گذشته فعال و با رانندگان متخلف برخورد قانونی و قاطع خواهند کرد.

فرمانده انتظامی استان تهران در پایان هماهنگی و همکاری دیگر ارگان‌ها با نیروی انتظامی در طرح تابستانی را یادآور شد و خواستار حضور وسیع این نهاد‌ها از جمله هلال احمر، راه و ترابری و اورژانس در این طرح شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها