مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری بانوان استان قم در سالن اجتماعات مدرسه عالی شهیده بنت‌الهدی برگزار شد. نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: تنها راه سعادت زنان مسلمان الگو قرار دادن حضرت زهرا (س)‌ در همه صحنه‌های زندگی و فعالیت‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۱۸۴۲۶۴

لاله افتخاری افزود: برپایی این قبیل جشنواره‌ها در ارتقای نقش بانوان مسلمان در جامعه تاثیر مثبت خواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم نیز گفت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی تبلیغات نادرست رسانه‌های غربی در مورد محرومیت بانوان مسلمان ایرانی از فعالیت‌های اجتمای را خنثی می‌کنند.

حاجی‌زاده افزود: حضور پرشور بانوان استان قم در این جشنواره بیانگر نقش چشمگیر آنان در صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری است.

در ادامه این مراسم دبیر جشنواره هدف از برگزاری این جشنواره را ارائه توانمندی بانوان و ارتقای سطح معرفتی آنان و نیز ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ذکر کرد و گفت: تعداد 9 هزار و 282 اثر در بخش مسابقه و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و 292 مجموعه برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند که تنها 80 غرفه به صورت جنبی در دو بخش نگارخانه و کارگاهی به عرضه آثار خواهند پرداخت. شرفخانی افزود: در ایام برگزاری نمایشگاه نشست‌های تخصصی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برای پاسخگویی به شبهات مطرح درباره حجاب و عفاف برپا خواهد شد.

خبرنگار جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها