فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی خبر داد:

کشف 17 تن مواد مخدر در سه ماه اول سال

فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی از کشف 17 تن مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری در این استان خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار حمید فهیمی‌راد در مراسم امحای مواد مخدر گفت: این میزان کشفیات مواد مخدر، نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۸۴۰۹۶

وی با اشاره به این که کشور ایران در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار گرفته است و نیروهای فراوانی که در این راه شهید شده‌اند، شاهد این ادعاست، از نقش آمریکا در افغانستان به منظور جلوگیری از تولید مواد مخدر انتقاد کرد و ادامه داد: در حالی که از زمان ورود آمریکا به این کشور، هر ساله شاهد افزایش کشت و برداشت مواد مخدر در افغانستان بوده‌ایم، سوال ما از جامعه جهانی این است که آیا آمریکا واقعا برای مبارزه با مواد مخدر به افغانستان رفته است؟

سردار فهیمی‌راد با بیان این که سیاست کلی ستاد مبارزه با مواد مخدر در سال 87، پیشگیری و درمان در کنار مبارزه جدی با سوداگران مرگ است، افزود: از دیگر برنامه‌های سال جاری، انسداد مرزهای ورودی کشور به کمک سیستم‌های نوین الکترونیکی و نوسازی پاسگاه‌ها و راه‌ها خواهد بود.

وی در عین حال تقویت نیروهای نزدیک به مرزها را در سال جاری با شدت بیشتری دانست و این تقویت‌ها را در ایجاد شرایط مناسب‌تر برای بخش‌های مرزی موثر عنوان کرد.

 در این مراسم که با حضور نماینده سازمان ملل، سرکنسول کشورهای پاکستان، افغانستان و ترکمنستان، دادستان و فرماندار مشهد و نیز جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی خراسان‌رضوی برگزار شد، تعدادی از خانواده‌های شهدای مبارزه با مواد مخدر و نیز جمعی از فعالان این عرصه مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین در پایان این مراسم دو تن از کشفیات مواد مخدر امحا شد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها