رئیس سازمان مالیاتی کشور در اردبیل خبر داد

اصلاح نظام مالیاتی در ایران

رئیس سازمان مالیاتی کشور گفت: با تحولات اقتصادی دولت در 8 بخش، نظام مالیاتی نیز اصلاح می‌شود. به گزارش خبرنگار جام‌جم، عرب مازار در مراسم افتتاح ساختمان امور مالیاتی استان اردبیل با بیان این که این تحولات در نظام مالیاتی بانکی و بیمه‌ای کشور اساسی‌تر خواهد بود، افزود: با اصلاح ساختار بانک‌ها، بیمه و نظام مالیاتی، دولت هدفی جز جلوگیری از رانت و اجرای عدالت ندارد.
کد خبر: ۱۸۲۰۵۸

وی به تلاش گسترده استکبار در ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: با شایعه‌سازی و دامن زدن به برخی گرانی‌ها دشمن توانمندی ملت را نشانه گرفته و توطئه جدیدی را علیه ملت ما راه انداخته است.

عرب مازار به توانمندی علمی، مهندسی و دانشگاهی جوانان کشور اشاره کرد و افزود: استقلال اقتصادی پایه و شالوده کار است و ما با ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور روی پای خود ایستاده‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: کار دریافت مالیات کار ظریف و در عین حال حساسی است و نباید با دریافت حتی یک ریال اضافی مودیان را ناراضی و آنها را بدبین کرد.

در این مراسم استاندار اردبیل به تحقق 83 درصد وصولی مالیات‌ها در استان اشاره کرد و گفت: قرار است امسال 673 میلیارد ریال در استان مالیات وصول شود که دریافت آن گره‌گشای بسیاری از مشکلات استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها