قاتل: زن مورد علاقه ام با شوهرش را به گلوله بستم

صحنه جنایت پارک وی بازسازی شد +عکس

گروه حوادث: زنی که با طراحی قتل شوهرش از خواهرزاده خود درخواست کرده بود تا شوهرش را به قتل برساند با همدستانش دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، غروب یکی از روزهای پایانی بهمن سال گذشته، ماموران مستقر در پارک جنگلی لویزان با مشاهده شعله‌های آتش در قسمتی از محوطه پارک، وقتی به محل موردنظر آمدند متوجه جسدی شدند که در حال سوختن بود. با گزارش موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و عزیمت ماموران، موضوع به بازپرس ویژه قتل در دادسرای جنایی گزارش شد. بازپرس محمدحسین شاملو، در این باره به «جام‌جم» گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جسد متعلق به مردی است که عاملان جنایت پس از قتل، اسناد و مدارک هویتی وی را به سرقت برده‌اند تا وی شناسایی نشود. بازپرس ویژه قتل تهران افزود: با دستور قضایی مبنی بر انتقال جسد به پزشکی قانونی، دستور بررسی و ادامه تحقیق درخصوص این جنایت که احتمال می‌رفت به قصد انتقام‌ و یا جنایت خانوادگی بود، به شعبه 10 پلیس آگاهی صادر شد. بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی افزود: در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت، مردی با مراجعه به شعبه 5 دادیاری دادسرای جنایی با ارائه شکایتی عنوان کرد، برادرش به نام احمد مفقود شده است. به دنبال این شکایت، دادیار بخشوده دستور بررسی این پرونده را در شعبه 11 پلیس آگاهی تهران صادر کرد و ماموران با جمع‌بندی اطلاعات و جمع‌آوری دلایل و مدارک متوجه شدند جسد کشف شده در پارک جنگلی لویزان متعلق به مرد گمشده احمد است.
کد خبر: ۱۶۹۸۱۷

با مشخص شدن این موضوع، تحقیق از بستگان مقتول شامل، همسر و فرزندان مقتول آغاز شد و سرانجام پس از اظهارات ضد و نقیض همسر و دختر مقتول، آنها زبان به اعتراف گشودند و راز قتل پدر خانواده را فاش کردند.

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: همسر مقتول در اظهارات خود گفت: با شوهرم اختلاف داشتم و پس از مدتی از خواهرزاده‌ام  امین  خواستم تا شوهرم را به قتل برساند.

تحقیق در شعبه ویژه قتل‌

به دنبال این اعترافات و در ادامه تحقیقات معلوم شد همسر مقتول از خواهرزاده‌اش درخواست قتل شوهرش را می‌کند و روز 20 بهمن پس از تماس تلفنی همسر مقتول به نام «قزل گل» با خواهرزاده‌اش، او را به منزل خود فراخوانده و با در اختیار قرار دادن دسته کلنگ، شوهرش را در خواب به قتل رسانده‌اند و سپس به وی آمپول هوا تزریق می‌کنند و در مقابل قرار می‌شود همسر مقتول برای قتل شوهرش 2 میلیون تومان به خواهرزاده خود، امین پرداخت کند.

شاملو افزود: امین پس از قتل، جسد را درون یک کیسه قرار داده است و با همدستی پسر عموی خود به نام میثم، جسد را به جنگل لویزان منتقل کرده و در این محل به آتش کشیده و متواری شده‌اند.

بازپرس جنایی افزود: پس از ارتکاب جنایت، دختر خانواده که دانشجوی رشته گرافیک است از موضوع قتل پدر خود مطلع می‌شود، اما آن را بازگو نمی‌کند.  شاملو تصریح کرد: در حال حاضر برای 3 متهم پرونده قرار بازداشت موقت و برای دختر خانواده نیز قرار وثیقه صادر شده است.

بازپرس جنایی در ارتباط با پرونده گفت: متاسفانه بی‌توجهی به آموزه‌های اخلاقی و دینی در شکل‌گیری این نوع جنایت‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کند و برخی برای حل یک مشکل، اقدام به ایجاد مشکلات بزرگتر می‌کنند که بعضا غیرقابل حل است.

وی افزود: در حال حاضر دستور بازسازی صحنه جنایت و تحقیق درخصوص انگیزه‌های دیگر این جنایت که عنوان شده است صرفا به دلیل مشکلات خانوادگی بوده، همراه دستور قضایی لازم صادر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها